PDA

Vis full versjon : Jippi! :D

MokkMokk
10-11-2002, 15:46
Vi hadde broren min og samboeren hans på besøk tidligere idag,
og etterhvert dreide samtalen seg inn på den lille spiren i magen min ;)
Med ett så kommer han plutselig på at han fortsatt har liggende masse utstyr og klær etter dattera si
(som er 8 år), og som vi kan få låne! Dette var stellebord, bilsete, muligens sprinkelseng, m.m...
Vi kunne ta en titt, og plukke til oss det vi ville ha.

Sååå kjekt da! http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/winknudge.gif

Siden broren min ikke er sammen med moren til datteren hans,
så har jeg hele tiden tenkt at hun har hatt alt utstyret hos seg..men det var altså ikke tilfelle.
Kan jo spare en del penger da! :uff:

Vi skal muligens gå igjennom sakene til uka, blir spennende!

*gleder seg* :klapp:

Klem fra en hæppi-hæppi verene http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/comic11.gif

Voyager
10-11-2002, 16:52
Så flott!! Alltid hyggelig når man kan låne, særlig sånne store ting som seng, stellebord, bilsete osv. DET kan bli dyrt å kjøpe!
Vi gikk rett i fella sist, kjøpte alt nytt. Kostet flesk. Fordelen er at vi har alt nå når minstemann melder sin ankomst. Bortsett fra at vi må kjøpe ny vogn, ny seng, ny voksipose (?) og div. andre ting....

ÅÅåååå det er så lenge til!!!

liefje
10-11-2002, 20:22
Du er kjempeheldig!!! Baade p.ga. penger spart og fordi du "faar lov" til aa se gjennom alle de babysakene allerede snart!! Jeg föler liksom at jeg maa vente en stund til med det. Men det kan jo vaere at jeg sniker meg innom en babyutstyrsbutikk til uken, bare for aa se litt (med unnskyldning at jeg leter etter julegaver til noen....)

Tidligere bruker
10-11-2002, 21:18
Ja, nå var du heldig Verene:)

Kos deg med titten:D

:klem:

DL 14+2

Gretchen
11-11-2002, 11:16
Pappa laget vogge da det første barnebarnet var ventet, og den har alle brukt etterpå, ellers står det en vogn etter søsteren min og venter, har selvfølgelig en del fra førstemann også, men masse av det var lånt og arvet, som nå har vært brukt av andre i mellomtiden. Skikkelig greit å slippe i kjøpe alt synes jeg!!
Gretchen 11+0 ;)