Vis full versjon : Ultralyd til hjemmepc`n!!!
Se hva mannen min kom over.Gå til teknikmagasinet.com , oppe til høyre kan man søke etter produkt, skriv inn 050401 og vips, Ultrasound 2000 light:dåne: Litt i seineste laget for min del men kanskje andre kan ha gleden av det:nikker:
gomamma'en
06-10-2004, 11:55
Jaja, hadde vært gøy det. Men... hadde det vært første og ikke tredje kanskje.
elisabeth75
06-10-2004, 12:57
Hadde vært morro og hatt et slikt, men det var litt dyrt...
Å.... sånn vil jeg ha!! Skal kjøre litt propaganda på :bryn: i kveld ja.... ;)
Jøss, utrolig. :dåne:
Men er det særlig sannsynlig at bildene blir bra da?
Sarah_74
06-10-2004, 13:50
Oi, den var ikke dum.. Og hadde jeg vasset i penger, så hadde den allerede vert bestilt..:nikker: Men det er jo lov til å drømme....:sove:
kittikatt
06-10-2004, 13:58
jeg kan jo kjøpe den og selge den for halv pris etterpå??!?
hadde jo vært mega da og hatt film av babyen i magen.. så om det gir bra bildekvalitet så hadde det vært supert da. Men det står ikke noe om strålingen er bra for barnet eller ikke:undrer:
Tidl.bruker
06-10-2004, 14:03
Næmen så artig! Men tviler på at jeg hadde klart å sett kjønnet selv da.
gomamma'en
06-10-2004, 14:15
Vi kunne hatt kronerullig og hatt den på rundgang? hehe :skratte:
Vinner jeg i lotto i kveld skal jeg vurdere å kjøpe, så kan jeg jo fortelle det til dere (akkurat som det var særlig sannsynlig? At jeg vinner i lotto altså). Så får man jo møtes på et hotellrom og være litt intime eller hva???? :rofl:
Så artig:nikker: Blir med på kronerulling her....
:klemme: Ravlind
Så utrolig kult!!!
Både jeg og sambo har bursdag snart... Kanskje dette var et tips!?
Petroline32
06-10-2004, 15:10
....godt å se at flere lar seg lure..... :nikker:
Min mann og jeg gikk også fem på og ønsket å bestille, men fikk dessverre opplyst fra Teknikmagasinet at dette er et "ikke eksisterende produkt", men et produkt som er med i en konkurranse som heter "blufftavlingen" på www.teknikmagasinet.com....... :urk:
....så vi har bestillt det beste som finnes på markedet i dag (tror vi) :undrer:, dette er et ultralydsett (doppler) som heter BabyWatcher hvor man kan lytte til barnets hjerteslag fra ca. 12 uke.....dette produktet er også i bruk på norske legesentre og skulle da også si noe om sikkerheten ved bruk.....vi kjøpe dette på www.babywatcher.no (koster litt, men kan jo selges når vi er ferdig med det....)
Klem Petra :gravid:
Min mann og jeg gikk også fem på og ønsket å bestille, men fikk dessverre opplyst fra Teknikmagasinet at dette er et "ikke eksisterende produkt", men et produkt som er med i en konkurranse som heter "blufftavlingen" på www.teknikmagasinet.com....... :urk:
:cry: :leiseg: :leppe: :skuffet: :sukk:
....godt å se at flere lar seg lure..... :nikker:
Min mann og jeg gikk også fem på og ønsket å bestille, men fikk dessverre opplyst fra Teknikmagasinet at dette er et "ikke eksisterende produkt", men et produkt som er med i en konkurranse som heter "blufftavlingen" på www.teknikmagasinet.com (http://www.teknikmagasinet.com/)....... :urk:
:flaut:
Thyresse
06-10-2004, 17:13
Jeg reagerte på navnet på dingsen jeg da G.R. Avid Xpress. Blir litt Donald Duck-navn for meg. Men samtidig litt synd at det ikke er et ordentlig produkt, for det hadde jo unektelig vært moro å hatt det. Særlig om man kan selge det videre :nikker:
tidl. bruker
06-10-2004, 18:44
Neiiii så trist :leiseg:
:urk: Juks og fanteri :mumle:
Har kjøpt Angelsound på coolkidz.no jeg.
Kosta bare 449,- tilsammen 498,-
Så vi kan lytte på http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_1_207.giftil babyen våres.:nikker:
Tvilling
20-10-2004, 23:28
Dritt!!(unnskyld uttrykket...:flau: )
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.