PDA

Vis full versjon : Hei!

moren
10-11-2002, 16:14
Hvordan er formen deres? Min form er sånn opp og ned;) På fredag så jeg vil di bli millionær og da vinket mannen til ei som var i stolen til henne og da måtte jeg felle en tåre:D tror det er noen hormoner her ja:klapp: Jeg er litt nervøs fortiden for det er akurat i denne tiden jeg bruker å misste men alt ser veldig bra ut:klapp: evig opptimis må man vel være:D
Søndags klem fra moren:findag:

Gyda
10-11-2002, 16:44
Jeg kjenner meg så godt igjen.. nå er jeg sikkert ekstra full av hormoner og forventninger og symptomjakt siden dette er vårt første ivf.forsøk. Men i dag skremte jeg meg selv ved å krangle med min mor om bagateller... som at hun ringte hit og ikke omvendt :bonk: :bonk:
Siden det er farsdag så skulle jeg vel kanskje ha vært hos fedrene mine, men tilstanden ini hodet er ikke god:gal2:

Gleder meg til jeg forteller alle om hva som skjer; for da skjønner de kanskje litt mer av humøret mitt.....:p

Men livet er jo bare helt herrrrrlig, da!!!!:D

Klem Gyda

Voyager
10-11-2002, 16:59
Jeg fikk en heftig gråtetokt etter å ha lest om organdonasjon i Dagbladet. Levde meg altfor kraftig inn i historien om hun som måtte slå av respiratoren til sin 15 mnd. gamle datter som var erklært hjernedød.

Disse hormonene...

Tweeno
10-11-2002, 17:01
Min form er helt fin:D Litegrann ekstra trøtt, og litt redd for å miste(selv om jeg ikke har noen grunn til å tro det). Men dette er vell bagateller i forhold til andres plager. Er i fin form jeg:klapp:

Amidama
10-11-2002, 18:29
Uff kjenner meg igjen ja!
Formen idag har vært ganske normal, bortsett fra at jeg har fått tannverk!! Og jeg som ikke har tannlege her i byen... Mange år siden jeg har vært hos tannlege i det hele tatt uff!

Qlio
10-11-2002, 20:00
Formen har vært strålende i dag!

Jeg har vært kjempeflink!!! *stolt*
- vasket leiligheten
- vasket 2 maskiner med klær
- skiftet på senga
- ryddet ut av en oppvaskmaskin
- ryddet vekk rene klær
- ryddet leiligheten (hadde stedatter fra fredag-lørdag)
- vasket bilen

Nå kjenner jeg at trettheten kommer sigende,
og magen har verket litt sånn jevnt og trutt i dag.
Deilig. Det betyr at det er mer enn sommerfugler i magen om dagen.

Ringte pappa, fortalte han at han fikk vente litt på farsdagsgaven sin...... han har nok av pakke-dager fremover den gamle mannen....lommeboka mi verker!!!
- farsdag 10.november
- gifter seg for 2.gang 16.november :klapp:
- bursdag 4.desember
- julegaver 24.desember
Når jeg forteller han at 10 års venting på barnebarn er over regner jeg med at han ikke trenger noe mer........

:baby: 5+0 i dag :baby:

Bergrosa
11-11-2002, 22:34
Qlio, du er herved ansatt hjemme hos meg!!!!!! Sambo er søt og snill han altså, men han er ikke helt husmor ennå..... Han får vel trene nå da..... For jeg er hormonell ja, og kvalm!!!!! Så jeg gjør ikke mye av fri vilje hjemme nei, da er det mest i sinne. Så nå har han begynt sånn smått å innsett at vaskemaskin og matlagning osv er hans jobb ei stund framover......... Men som sagt Qlio, du er :hjerter: -lig velkommen til meg!:D

Qlio
12-11-2002, 14:46
Bergrosa;
tror neppe mannen min er enig med deg.
Han nyter Herrens Glade Dager enn så lenge....

Jeg kommer nok snart med kvalme, dårlig form og humør som er bånn jeg også! ;)

Sludde
12-11-2002, 14:58
Jeg er egentlig i nokså fin form. Har litt mensmurringer og er nokså trøtt, men det er ikke så ille. Men jeg venter på kvalmen, i forrige svangerskap kom den i uke 6 og varte til uke 15. Gid jeg måtte bli spart for det denne gangen...! :uff:

Nei, det er deilig å være gravid på tross av alle plager! :wow:

Selini
12-11-2002, 17:28
Jeg føler meg litt trøtt.. (men det kan ha noe med en liten krabat som ikke ville sove i natt å gjøre da.. :uff: ) også tenker jeg mye på det å miste.. men det går nok bra denne gangen.. Jeg føler det i allefall.. Har kjent div stikk nedentill både i går og i dag, men føler meg ellers flott og opplagt..

Lurer på om ikke gravisgløden allerede har beggynt å komme?!? :D