PDA

Vis full versjon : Mens smerter i magen

Malinmor
18-08-2002, 13:20
Hei og hopp!

Lurer på om dere har mens smerter i magen? Jeg har det ganske ofte nå og er nokså ubehagelig, har også slike smerter nederst i ryggen ganske ofte og gjerne i sammenheng med at jeg har det i magen samtidig:uff: Synes å huske at jeg hadde det slik forige gang også, men er ikek sikker(man glemmer veldig fort) Er det kynnere som får mensen smertene frem? noen flere som har det slik?:(

God søndag:stakar:

K@trine
18-08-2002, 13:36
Jeg har faktisk begynt å få en del mens-smerter nå for tiden, men det kommer spesielt på ettermiddagen og kvelden, hvis jeg har styra hele dagen og er sliten. Jeg kjenner det hvertfall veldig godt i korsryggen og hvis jeg går litt fort så får jeg hold-lignenede smerter nederst på magen. Dette var visst ikke så lett å forklare, men jeg håper at du skjønner litt av det jeg har prøvd å forklare :???:
Lykke til :bryn:
Klem fra BigMama 32+4 :findag:

*Trixie*
18-08-2002, 14:56
Jeg også får sånne smerter hvis jeg styrer mye og er stressa, men det skal vel ikke bli for mye??? Får prøve å skru ned tempo litt da, men det er jo ikke så lett det heller.
Syns det er så mye som skal gjøres jeg... :findag:

Karius
18-08-2002, 17:40
I likhet med de andre over her, så får jeg også det når jeg er sliten og har anstrengt meg for mye...

Tror man må bli flinkere til å høre etter hva kroppen forteller oss, og ikke bare "ture på" vi skal jo liksom begynne den siste "ruginga" snart vi og hva er vel mer naturlig enn at man stresser litt for å få allt klart?:bonk:

Prøv å sette ned tempoet litt Happii:uff:
Selv om jeg vet at det er vanskelig med han på 10 mnd...

:findag:

Pope
19-08-2002, 11:42
Min JM spurte meg for noen uker siden om jeg hadde opplevd å få menssmerter. Ca. Uke 25....

Jeg hadde ikke det på det tidspunktet, men hun sa at dette var en del av forbredningsmodus for fødsel....og etter uke 28 begynte jeg å kjenne disse smertene også.

Alstå bare en del av det vi må gå gjennom, jenter!

Pope 31+3