Vis full versjon : Hvor er dere fra?
Hei jeg lurer på hvor er dere fra?
Stjeler iden fra Juni klubben;)
Jeg er fra Bodø . Klem fra Moren
....... Nittedal, men bor i Oslo.
Har lyst til å flytte nordover (min mann er nordlending) men ingen planer er lagt ennå.. Og så må jo mannen være enig, da :p
Jeg er fra Rogaland, samboeren min er fra Valdres/Oslo. Vi bor i Telemark nå, grunnet studier. Men til våren flytter vi til Stavanger eller Oslo:klapp:
Er fra Lørenskog og bor i Lørenskog :)
Hei!
Jeg er født og oppvokst i Halden, flyttet litt rundt inntil jeg fant den store kjærligheten i Oslo. Men vi håper at vi får penger til hus litt utenfor byen (Lørenskog/ Fjellhammar/ Strømmen) når Knøttet er født. :baby:
Jeg er fra ei lita bygd nord for Gjøvik. Bodde en del år i Gjøvik før vi i fjor sommer kjøpte oss dette huset 2 mil sør for Gjøvik. Trives veldig bra her og hvis it-bransjen finner ut at de skal begynne å ansette nyutdannede igjen våren 2004 - håper vi på å kjøpe oss hus i en mjøsbyene (avhengig av hvor jeg får jobb...)
Bergrosa
11-11-2002, 22:50
er fra Trondheim, men bor nå på fjellet i trøndelag... Har inntrykk av at det er endel trøndere her jeg, eller er jeg bare patriotisk??:D
Treangel
11-11-2002, 23:43
Jeg er fra Østfold!
Mannen min er fra nord (Saltdal) men jeg fikk han med meg "hjem" jeg...!!!:cool: ;)
Jeg kommer fra Ski og har bodd litt der, og litt i Hellas opp gjennom årene, men sambo er fra Stavanger og nå som vi venter barn nummer 2 er det ingen vei utenom.. Vi pakker sakene etterhvert og flytter dit!! Gleder meg masse..
Jeg er fra Oslo men bor i Kristiansand (bodd her i litt over 3 år),samboeren er herfra :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.