Vis full versjon : Ikke lenge før?!
Hei...
Ja nå er jeg tre dager over ul-termin, og venter spent...
Jeg har ikke vært så veldig utålmodig ennå, men nå kan bebisen snart komme syntes jeg.
I dag tidlig når jeg dusjet kjente jeg faktisk hode som presset på der nede... Jeg ringte sykehuset og de sa hodet hadde festet seg, og siden jeg er andregangs så er det ikke lenge før........:klapp:
Lykke alle sammen
H/Lily T+3
Ønsker deg lykke til!!:klapp:
Hvordan kjentes det ut når hodet festet seg? Jeg er også annengangs-fødene, og legen min sa at antageligvis ville ikke hoset feste seg helt! De siste ukene har jeg kjent ett veldig press ned i bekkenet, akkurat som ett hodet som holder på å borre seg ned??
Har du hatt mye kynnere og rier? Jeg er bare så utålmodig jeg...
Tror ikke jeg klarer å vente stort lenger:p
Sender deg masse (((((((:birth:vibber ))))))))
Lykke til!:klem:
Hege T-0
Jeg føler egentlig at jeg ikke klarer å tolke noen tegn fra kroppen min, og det var jo tilfeldig at jeg kjente hodet....
Når hodet festet seg vet jeg ikke, men jeg kan kjenne en "bul" ut mellom skjeden og endetarmsåpn.
:gal2:
klem fra Lily
Jeg glemte å si at jeg har endel kynnere, men ikke veer..
Sant å si så er jeg egentlig litt nervøs for å ikke forstå at det er noe på gang før det virkelig haster....(Hadde rask fødsel første gang, bebi`n kom etter bare to timer på sykehus)
Du har termin i dag du da, lykke til
:klapp:
Klem fra Lily
Vil bare ønske deg lykke til, håper det skjer noe snart. Håper det stemmer for deg at når hodet er festet så skjer det innen kort tid.
Desverre stemmer ikke det for meg. Er også andregangs fødende, hodet har vært festet i 3 uker nå, magen er seget ned og siger den lenger nå, kommer den ned på knærene:D . Men noen fødsel har det ikke blitt av det.
Uansett, lykke til:)
T-6
Kansje lurt å ikke ta noe på forskudd.....
Kan du kjenne hodet? Det er kansje ikke så merkelig som jeg
trodde......?
:???:
H/Lily
Ville bare si lykke til til dere som tydeligvis er nærmere fødsel enn meg!:klapp:
Her er det visst ikke noe på gang på en stund. JM sa til meg at det kunne komme som lyn fra klar himmel, men har ingen kynnere eller andre tegn på at jeg skal føde med det første, og siden jeg er førstegangs er det vel bare å vente tålmodig. Har 8 dager til termin og skal prøve å ikke være utålmodig før det iallefall. Lettere sagt enn gjort men! Føler meg tung og varm - og lurer litt på hvor jeg skal ta overskuddet til å føde fra!
Sitter også og venter på at noe skal skje.......Sliter med masse kynnere om dagen, ikke vonde, men det IRRITERER meg for de får meg til å håpe og tro at noe skjer hele tiden, så ender det bare opp med at blir skuffet gang på gang..:leiseg: Er faktisk litt lei meg om dagen. Synes ikke dette med ventingen her på slutten er så spennende..:(
Hodet på min baby har sunket laaangt ned i bekkenet, men det er fremdeles ikke festet....Legen sa at jeg derfor måtte helst legge meg ned i baksetet på bilen dersom vannet skulle gå. Hvordan er det med dere andre førstegangs? Har hodet festet seg hos dere?
Huskestua
18-08-2002, 19:40
hodet til min lillevenn har heller ikke festet seg, dette er vårt barn nummer tre, og nummer to festet seg ikke heller.
legen min sa til meg at hvis det blei vannavgang hjemme , måtte ambulansen tilkalles. jeg vet at hvis jeg får vannavgang hjemme, må også jordmor tilkalles, for da er barnet født i løpet av et par pressveer, det har skjedd med en gang vannet har gått tidligere, så jeg tenker vi lar vannavgangen skje på sykehuset jeg, det er nok det tryggeste.
lykke til jenter.... det nærmer seg,,, sakte men sikkert....
Huskestua
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.