Vis full versjon : Vanlig med menssmerter den første tiden?
Er litt engstelig..
Er det vanlig å ha menssmerter den første tiden av svangerskapet?
Jeg testet posivit i morges etter en natt med masse menssmerter. Har ikke merket noe spesielt på dagen i dag, men nå kommer det for fullt igjen.
Er så redd for at det er noe galt... Noen som kan fortelle meg om dette er vanlig??
Veldig takknemlig for svar :klemme:
Jeg hadde masse menssmerter de første to ukene. Trodde mensen var rett rundt hjørnet... Nå er jeg 7 uker på vei, og har fortsatt litt mensensmerter innimellom og spesielt om kvelden. Det er visst helt normalt og kommer av at livmora strekker seg.
Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg hadde mensmurring i magen noen dager (onsdag til søndag) rundt da jeg skulle fått mensen og testet (veldig) positivt like etterpå (mandag).
Lykke til med :baby: i magen!
Prøvende
08-10-2004, 15:18
hei Liten!
Mener å ha fått med meg at det føles som menssmerter når livmoren utvider seg! Vet jo ikke helt når den begynner å gjøre det, men ta det som et godt tegn, du! Ha en riktig god helg!
Det er nok ganske vanlig ja:nikker:
Tusen takk for beroligende svar alle sammen! Dette var veldig godt å høre!
Ja, takk! Det var beroligende lesing for meg også. Selv etter 3 svangerskap og fødsler er det jammen ikke alt man vet, og jeg har aldri hatt slike menssmerter som jeg har nå. Jeg er vanligvis ett rolig menneske, men må innrømme at dette har bekymret meg.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.