Vis full versjon : Aprilklubben, jippii
Hei hei, har akkurat introdusert meg på Ny på snart mamma, og nå er det på tide å finne ut hva aprilklubben er for noe. Hvordan funker disse klubbene? Skriver man innlegg til hverandre her inne, eller er det noe mer?
Har ikke fortalt det til andre enn foreldrene våre ennå, så det er veldig fint å ha noen på nettet å snakke med så lenge.
:findag:
Hei, og velkommen hit!
Ja, her svarer vi på innlegg, men du kan også sende pm (personlig melding) til noen dersom du vil det!
Gratulerer med den lille!:baby:
Tingeling
19-08-2002, 01:48
Velkommen til april klubben. Selv har jeg også nettopp meldt meg inn, men er en "gammel" bruker av sidene. Mitt forrige svangerskap gikk jeg gjennom med GOD hjelp fra Snartmamma.
I aprilklubben kan du spørre og grave om alt mellom himmel og jord. Vi andre som er medlemmer her er jo nesten like langt ut i svangerskapet som deg.
Ellers er det jo også andre forumer du kan delta i som gir deg svar på andre ting du måtte lure på. Men der er medlemmene veldig spredte i terminer. Men det er jo kjempe bra for de har jo litt mer erfaring enn oss på mange ting.
Også er det personlige meldinger. Dersom du vil spørre om noe eller prate om noe med feks. bare meg, benytter du denne muligheten.
Håper du finner ut av det og får like stor glede av medlemskapet i SM som det jeg har hatt tidligere (og håper jeg igjen vil få :))
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.