PDA

Vis full versjon : Når runder du 12 uker?

MokkMokk
11-11-2002, 10:48
Hei juni-jenter!

Ser blant annet maiklubben har fulgt med på denne 12-ukersgrensen, og tenkte vi kunne herme litt..
Så kan vi gjøre litt stas på hverandre når vi en etter en kommer til den store dagen!

http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/jump.gifhttp://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/jump.gifhttp://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/jump.gif

Her i gården telles det ned mot 26. november.... http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/clock.gif

Hva med dere? :bryn:

Mandagsklem fra
verene 9+6

Gretchen
11-11-2002, 11:06
Jeg gleder meg så utrolig til neste mandag - da er jeg nemlig 12+0 - og det er jo liksom den magiske grensen, da skal jeg synge ut alle steder: Halloooooo - jeg er gravid!!!
Det er nok noen som synes jeg har oppført meg litt rart i det siste, og da vil de skjønne hvorfor!!
Ja, nå er den første store milepælen nådd jenter
:findag:
Gretchen 11+0 ;)

Linejenta
11-11-2002, 11:32
Altså 16. november

JIPPI:klapp: :klapp: :klapp:

Det nærmer seg virkelig med stormskritt.

Klem fra

Limbo
11-11-2002, 11:52
Lørdag 23 November teller vi ned til her i gården. Skal til UL den 25 så da blir det offisielt egentlig regner vi med. :)

10+3

liefje
11-11-2002, 12:35
Vanligvis en ulykkesdag, men ikke i aar nei (bank i bordet etc.) Liefje mannen og jeg har laget adventskalendere til hverandre (ja, jeg er barnslig). Paa denne dagen faar han en veldig söt liten kosebamse...

Neelie
11-11-2002, 15:24
krysses fredag 6. desember!

bobla
11-11-2002, 15:46
her er den store dagen 25 NOVEMBER ! ! !

Har nok ikke klart å holde ting sååå hemmelig vi da:uff: :uff:
nærmeste familie har fått beskjed.

10+0

Lineamor
11-11-2002, 21:49
Heisann,
Lineamor teller ned til 10. desember!!!

Skal ha stort familieselskap helgen før og da tenker jeg det blir helt offisielt.

Bare 4 uker og 1 dag igjen!

Sommerblomst
11-11-2002, 22:02
Jepp tiden går heldigvis fremover:)) Om en og en halv uke er jeg 12 uker på vi.

Gleder meg til å komme så langt, men det er med litt skrekk også, det var ved 13 uker sist gang at jeg begynte å blø. Det var en foranliggende morkake som gjorde at det begynte å blø, men det var skummelt alikevel.

Her i gården vet alle som vil vite det at vi skal ha nummer to. Klarer ikke å holde kjeft. Dessuten skulle det gå galt er det greit at folk vet det også.

Lykke til alle sammen:))

Klem
Sommerblomst

Trolley
11-11-2002, 22:40
Ikke før fredag den 13. desember. Synes det er såååå lenge til. Over en måned faktisk.

Men tror jeg kommer til å puste litt lettere imorgen allerede, hvis alt ser bra ut på UL. 8 uker og bra på UL burde i så fall være et godt tegn.

Trolley 7+3

wicci
11-11-2002, 23:34
Jeg venter på 26 november!! Da endelig...men jeg tenkte jeg skulle klare å holde det skjult til jul....:blush:

Wicci:D

trøtt
12-11-2002, 10:41
1.desember her, men jeg har ikke klart å holde kjeft om graviditeten så sånn sett er det ingen milepærl:) Det eneste er at da trenger jeg ikke være så bekymret lenger og det er bra.

Jeg skjønner ikke hvordan dere som er dårlige klarer å holde det skjult. Jeg er så dårlig at alle med litt sunn fornuft skjønner hva som er i gjære her:D

MokkMokk
12-11-2002, 10:54
Vi har slett ikke holdt noe skjult, alle våre nærmeste (og arbeidskollegaer også) vet om det.
Har ikke hatt noe behov for å holde det skjult vi, dessuten ble det hele jo litt spesielt med alt dette greiene med sykehuset og sånn for min del..
Vi ville ha med våre nærmeste i den prosessen også. :uff:

Så for meg blir det på samme måte som du beskriver - 12+0 blir en dag da jeg senker skuldrene litt,
da man er over den "farligste" perioden.
Dessuten skal jeg til jordmor for første gang den dagen, gleder meg til det! :klapp:

Klem fra
verene 10+0! :D

Beate2
12-11-2002, 11:25
[COLOR=purple][SIZE=3][FONT=century gothic]Er en stund til ennå. 4 uker...

Tenker faktisk ikke så veldig mye på denne 12 ukers grensen.

Gina
12-11-2002, 13:13
Jeg er 12+0 den 3 desember.

Dragen
12-11-2002, 13:56
Greier ikke å regne det ut en gang, jeg... :o 7. desember, kanskje?

Men jeg har min milepæl den 20. november. Da har jeg nemlig kommet lenger enn sist. Tar én dag om gangen.

Og så stoler jeg på magefølelsen. Denne gangen blir det :baby: !

trøtt
12-11-2002, 18:27
Det var godt å se at det ikke bare er jeg som har ahtt behov for å fortelle det. Det er som du sier med alt som skjedde med blødninger og muligheten for svangerskap utenfor livmoren så blei det ikke naturlig å vente. Jeg hadde uansett fortalt det hvis det gikk galt.

Hilsen trøtt 9+2