PDA

Vis full versjon : blodtrykk.... + +

Zuzie
18-08-2002, 14:30
Hallo damer!

Er det flere som har lavt blodtrykk?? Hvordan påvirker det dere? Jeg har BT på 90/55, jeg er konstant sliten, og det er så plagsomt. :( Jeg får noen rier som jeg er super energisk... så må jeg PLUTSELIG finne sofaen og gjerne sove en liten dupp. :sover:

Er det noen som har fått noen tips i forhold til dette?
Jeg har vært sykmeldt i 14 dager nå pga brunlig utflod som skapte noe bekymring... og tanken på å begynne på jobb igjen tapper meg for krefter..... men jeg tør ikke "syte" for å få forlenget sykmeldingen. :( Jeg vil gjerne på jobb hvis jeg bare hadde hatt energi......

Er det flere?

klem fra Zuzie

Teddy :)
18-08-2002, 14:45
Hei..

Jeg har også lavt blodtrykk. På siste kontroll hadde 95/55 og jordmor sa at det var HVERTFALL ikke høyt!
Føler meg også enormt sliten, er trøtt så og si hele dagen. Dette har nok masse å gjøre med jobbsituasjonen min. Jeg står opp halv fem hver morgen og jobber fortsatt 100&. I begynnelsen, når jeg var rundt 10-15 uker på vei, var jeg også sykemeldt, med den beskjeden at jeg måtte hvile mer.

Det jeg tenker mest på nå, er det lille nurket som vokser i magen min. Hun er fullstendig avhengig av meg, og derfor ser jeg bare positivt på det å bli sykemedlt. Det er til den lilles beste :)

Håper du fikk noen svare på det du lurt på.. :)

Klem Teddy 23+2

:findag:

Zuzie
18-08-2002, 15:17
Hei igjen,

Teddy...ja det er absolutt sant at vi skal tenke på oss sjøl og den lille som vi skal bære frem.... slippe litt opp for all denne dårlig samvittigheta som ofte kommer krypende.

Men jeg glemte egentlig å legge til de andre spørsmålene jeg hadde.....

Er det flere som har kynnere?? Jeg er 18+1 og har kynnere, det er ikke ofte og de er ikke kraftige..bare ubehagelig.

OK, mens jeg er i gang... er det flere som er mye tett i nesa? Problemet mitt er at jeg kan ikke bruke noe saltvanns spray eller noe heller for jeg blør så lett neseblod itillegg...

Noe skal det være :latter: