PDA

Vis full versjon : Sulten!!!

'Liten'
11-10-2004, 10:24
De siste dagene har jeg vært så sulten at det er helt skremmende...
Våkner midt på natten og er skrubbsulten, og spiser 5-6 ganger om dagen, mot normalt 3... Hjeeelp! Hvis dette fortsetter kommer jeg snart til å trille!

Noen som har tips til hvordan jeg kan stilne den værste sulten uten å ese ut i altfor enorme dimensjoner?? Jeg er fra før normalt slank, men er redd for å få plager i svangerskapet hvis jeg fortsetter å proppe i meg sånn som jeg gjør nå.

Har forresten lest at det er et vanlig svangerskapssymptom, så foreløpig er det jo litt stas også da (å ha symptomer altså)!

Gleder meg forresten til kul på magen :nikker:

Salt
11-10-2004, 11:34
Jeg har det akkurat likt! Føler magen er helt bunnskrapt bare etter noen timer! Spiser ca 5-6 måltider til dagen nå!

Det som sikkert er lurt å gjøre er å spise mindre og oftere...på den måten slipper en den store sulten.Dette er bare bra, og øker forbrenningen.En kan prøve å ikke spise bare usunn mat og til hvert måltid...Så skal det nok gå riktig bra.
Jeg er nødt for å spise når jeg er sulten nå, ellers blir jeg veldig uggen...:urk:

tror nok dette er normalt og bare sunt ja ;)

Monikum
11-10-2004, 11:36
Samme her. !! Jeg spiser små måltider, for jeg får ikke ned så mye i gangen heller. Blir mett med en gang, og fort sulten igjen. Banan og joghurt har jeg alltid beredt i veska, og det er jo mettende.