Vis full versjon : Fullmånen er da på torsdag???
Viser til innlegget lenger ned ang. fullmåne. Det er da hvit runding som er fullmåne er det ikke? I så fall er det på torsdag, dagen før min termin..... (Håpe)
På Doktor Online har det også stått at det er fullmåne på torsdag..
Håper det stemmer - for jeg har menstermin på onsdag og ul-termin neste mandag (om 8 dager!) og begynner å bli lei av å være svær og varm og ventende nå!
Pius T-8
Nei, dessverre........Må nok skuffe deg og si at hvit runding ikke er fullmåne, men at månen ikke er fremme i det hele tatt!
Dvs midt mellom fullmåne og fullmåne....Neste fullmåne er 9 september eller der omkring, tror jeg.
Får derfor jammen ikke håpe at det er noe i det kjerringrådet, jeg vil nødig gå så lenge..!;)
...men det kan jo egentlig virke som om det kan være noe i det likevel.....det virker som om ganske mange i augustklubben ikke har fødd enda, selv om de har gått over termin.:???: :uff:
Får håpe det skjer noe snart!:D
hallo!
Hvit runding er fullmåne!!
Jeg trodde også at sort runding var fullmåne, men etter å ha observert månen de siste kveldene har jeg inntrykk av at den bare blir større og større:???:
Kan det være at det snart er fullmåne da? *håpe**håpe*:birth:
Dette må vi jo nesten finne ut av?
Klem Hege T-0
Huskestua
18-08-2002, 19:33
TORSDAG !!!!!!!:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
det vet jeg med 100% sikkerhet. jeg har nemmelig en mann som er sportsfisker, og han har greie på dette med måne opp og ned og full og ikke full. Han sier det er fullmåne på torsdag, og det er nok riktig det hvis man ser etter på månen så vokser den fort.
jeg vil føde før torsdag, men alle dager er egentlig like greie....
tar det som det kommer, men venter fælt nå....
hilsen Huskestua
Hvit runding er fullmåne, svart runding er ikke måne i det hele tatt (nymåne?:???: )
Men på min kalender - har skjekket flere - står det virkelig fullmåne på FREDAG, altså den 23.august.
Ble litt forvirra nå, men fullmånen har i hvertfall ikke vært ennå!
Men må bare legge til at på Føden her hos oss, henger det en tavle med kalenderen på. Dagene med fullmåne er merket med hvit runding, og så er antallet fødsler merket med blå for gutt og rød for jente. Og det er ikke registrert flere fødsler rundt fullmåne som ellers, så dette må vi nok ta med en klype salt!
Babyen kommer når den kommer :birth: !!
Klem fra Emilia T-12 på UL-termin, T-7 på menstermin!
Hvit runding er fullmåne, svart runding er ikke måne i det hele tatt (nymåne?:???: )
Men på min kalender - har skjekket flere - står det virkelig fullmåne på FREDAG, altså den 23.august.
Ble litt forvirra nå, men fullmånen har i hvertfall ikke vært ennå!
Men må bare legge til at på Føden her hos oss henger det en tavle med kalenderen på. Dagene med fullmåne er merket med hvit runding, og så er antallet fødsler merket med blå for gutt og rød for jente. Og det er ikke registrert flere fødsler rundt fullmåne som ellers, så dette må vi nok ta med en klype salt!
Babyen kommer når den kommer :birth: !!
Klem fra Emilia T-12 på UL-termin, T-7 på menstermin!
Beklager det der!
Vet ikke hva som skjedde, men det var ikke meningen å sende den to ganger!
Hilsen Emilia, som sikkert ikke er helt inne på det nye systemet ennå. :findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.