Vis full versjon : Vaaaaarmt!!!!!
:gal2:
Denne varmen tar knekken på meg...... Ikke det at jeg vil ha regn, men jeg orker ikke være ute når det er så varmt.......
Tipper jeg ikke er alene om dette. Kvalm blir jeg og.......
Sorry at jeg sutrer litt, måtte bare få det ut.... :gal:
Cleo :)
Jeg er sååååå enig! Jeg greier ikke være å ute jeg heller. Jeg pleier å være glad i sol - jeg har til og med bodd et år i Australia, uten problem..... Men etter at jeg ble gravid har huden blitt mye mer sensitiv for sol, og jeg har aldri vært så blek som nå - selv om vi har hatt den beste sommeren noensinne :(
Nå reiser vi til Nord-Norge på ferie - håper det er kjøligere der....
hormonella (23+5)
Jeg også sliter veldig i varmen..Har ikke orket å være ute de siste 3 ukene omtrent..Blir kvalm og uvel dersom vi MÅ i butikken en dag. Varmen er helt uutholdelig. Spesielt sånn i 15-16 tiden..
Jeg GLEDER meg til det blir MYE kaldere.
Hadde aldri trodd jeg ville si noe sånt noen gang..:bonk:
Hold ut jenter, snart er det høst og da blir det nok mye mer levelig:)
Tidl. bruker
18-08-2002, 17:36
.....
Malinmor
18-08-2002, 17:58
Ja bort med varmen, kjære kulde tre inn hos meg:p Jeg lengter etter snø. is og kulde:) jeg drømmer om en skikkelig kald vinter og gleder meg til jeg må kle på meg for å gå ut ikke omvent som nå:uff: Tror vi er mange i samme situasjon:D
Lykketil jenter. Hvis noen har en STOOOOR fryseboks så kan dere bare krabbe oppi den:D :D :D :D :D :D :D :D
:stakar:
Men jeg synes faktisk det går ganske greit. Det går fint å være litt på stranden/ute i båt for der er det litt luftigere samt at man kan bade litt i det deilige badevannet vi har i Oslo nå :cool:
Forsøker å gå turene mine om morgenen mens det fortsatt er ganske behagelig tempratur.
Men jeg er enig i at det kan bli litt varmt til tider. Spesielt ettermiddagene er varme. Tenk for et supert vær det har vært de siste 3 ukene her på Østlandet, helt utrolig.
Spis en is, det hjelper en liten stund i alle fall :klapp:
mvh murmel
Huskestua
18-08-2002, 19:51
godt å se at det ikke bare er jeg som sutrer litt over varmen for tiden.
jeg er egentlig en skikkelig frysepinne med kalde føtter og hender, men i dette svangerskapet her har jeg produsert varme for et helt hus og en hel familie. Mannen min mener jeg må kunne heale med disse varme hendene.
jeg er skikkelig plaget og begynner å bli ganske lei av disse to kjolene og disse to skjortsene jeg har. Gidder i allefall ikke kjøpe noe nytt nå. har jo termin om to dager. :klapp: :klapp:
jeg tar meg x antall kalde dusjer hver dag, og lengter etter langbuksene mine, jeg gleder meg til høsten med te i kruset og steaarinlys på bordet. for ikke å snakke om rødvinen..... og de mørke kveldene, den klare kalde lufta og trilleturer i lett yr. ....
obs blei visst litt revet med der.
MEN det jeg ser virkelig frem til er...... å ligge på magen å lese VG
Klem Huskestua
Jeg vil ha høst nå - en fin høst med sol og greie temperaturer. Denne varmen er ikke koselig lenger. Jeg klarer knapt være i stua mi, og det er ikke noe skygge utenfor.
Dessuten har alle butikkene fått inn høstkolleksjon med lekre gensere og bukser, så ingenting stemmer for tiden.
Varme er fint, men bare ikke nå :)
15-17 grader må være ideelt!
Sine 22+0
Polyanna
18-08-2002, 20:54
..jeg syns det går ganske greit, jeg.... ELSKER sol, og trives godt i den nå også. Har nesten aldri vært så brun, tror jeg.:) Har ei lita bordvifte og vandrer mye inn og ut. Og så drar jeg i Frognerbadet og dypper meg støtt og stadig (Frognerbadet holder åpent lenger i år pga. det fine været! JIPPI!), eller på stranda. Det er SÅ deilig å være i vann, og sånn som badetemperaturene er nå så kan man jo ligge i sjøen i all evighet og flyte....
Så en tur på stranda kan VARMT anbefales!;)
Tidl. bruker
19-08-2002, 01:21
Jeg også plages.....før har jeg alltid mislikt vinteren, men nå drømmer jeg om snø og kald luft..mmm!!! Spesielt ille blir det om nettene syns jeg, det er jo så varmt at man nesten ikke får puste....!!! Men nå går det jo kaldere tider i møte og godt er det....blir lykkelig når jeg ser bladene på træra faller av....jippi!
melankolibri
19-08-2002, 11:14
..Jeg også...:( Har adri vært plaget av varme før, men nå....
Den gjør meg uvel og sinna og sur :sint: Og det er det jeg syns er mest slitsomt, at jeg reagerer slik...
Nei gi meg litt høst og klar skarp luft å puste i :D Og så kan jeg få lov å kle bort valkene mine også.....Liker ikke å vise de fram i sommer varmen. Dessuten, når det blir høst så er vi jo nærmere terminene våre:D :D
Sukk og stønn! Fint å kunne syyyyte litt:blush:
19+6
Jeg tror jeg smelter snart. Ikke bare gjør været det ille, men disse hormonene bidrar ikke akkurat til at du kjøler deg noe særlig ned.
Stakkars samboer, han legger dyna i mellom oss om natta, for han påstår at han "brenner" seg på meg?????!
Jeg drømmer om kjølig høstvær og gylne farger på trærne :D
Litagoo 14+3
... det er alt for varmt for meg!!! :(
Nå har jeg i årevis lengtet etter en skikkelig sommer, for vi har ikke vært så veldig heldig med sommerværet her nordpå de siste årene...
Men, i sommer da... Nå, når jeg er gravid, jaaa da, da kommer'n!:uff:
Tempen har vel ligget på rundt 25 grader i skyggen hele sommer'n...
Det blir sånn at jeg sitter inne og leser i ei god bok mens samboern sitter ute og blir brunere og brunere.
For ikke å snakke om tempen inne på kontoret mitt...
Nå går jeg bare og gleder meg til høsten... - Til klar og fin luft og temperaturer som det går an å leve med.
Ønsker dere alle en kjølig og fin dag!
Klem
Victoria
19-08-2002, 19:03
Orker heller ikke sitte ute annet enn når det er så langt ut på ettermiddagen at sola ikke lenger steiker på terrassen. Dette var jo liksom sommeren jeg virkelig skulle kose meg og dra på stranda hver dag, men jeg orker rett og slett ikke!! Ikke er jeg glad i å bade heller (har fobi for dyr og fisker i vannet), så da koker jeg bort etter kun kort tid. Jeg har på en måte dårlig samvittighet for at jeg har kastet bort sommeren på denne måten, dvs å sitte inne hele dagen mens det er så nydelig vær. Får ta det igjen en annen gang :uff:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.