PDA

Vis full versjon : samtale planlagt keisersnitt

june
13-10-2004, 22:59
Noen som har hatt det,og som har fått innvilget?Hva skjer?ul? Skal på denne samtalen på fredag,men er redd utfallet blir jeg må føde,og at det ender som sist....Hastesnitt.......Men skal nå ha denne samtalen først,er det noen som måtte ha 2?Jordmora gjorde mg meget forvirra nemeligen,hun sa at det var ikke sikkert di tok noen besluttning da,men måtte kanskje vente til uke 40.Er 37 uker fre.Noen som vet/har erfaring?Noe forvirret iveld,og gleder meg til det hele er ove.....samtalen alså

Tidl. bruker
14-10-2004, 11:41
Heisann. Kommer nok helt an på hvorfor du ønsker keisersnitt... Men står du på ditt og sier at du ikke ønsker noe annet, får du det. Men det er lurt å iallefall høre på hva de har å si og bare si deretter at du har bestemt deg, du ønsker keisersnitt.
Lykke til med :baby:

:klemme:

Tidl. bruker
14-10-2004, 11:41
Heisann. Kommer nok helt an på hvorfor du ønsker keisersnitt... Men står du på ditt og sier at du ikke ønsker noe annet, får du det. Men det er lurt å iallefall høre på hva de har å si og bare si deretter at du har bestemt deg, du ønsker keisersnitt.
Lykke til med :baby:

:klemme:

Vickimin
17-10-2004, 17:29
Jeg hadde også hastesnitt med min førstefødte. Og det viste seg at han uansett ikke hadde kommet ut normalt. Han veide 4770 og var 55 lang, og det var "to big" for meg. Jeg skal på Ullevål i desember for å måle hvor stor jenta mi i magen er. Viser det seg at hun blir like stor, får jeg et planlagt snitt denne gang. Jeg ønsker å føde vaginalt denne gangen. Føler jeg ble snytt for opplevelsen å få "lille gutt" :storeb: opp på magen min liksom med en gang. Så jeg håper å kunne bli satt igang hvis det er mulig hvis hun begynner å nærme seg 4 kg på slutten.. Men sykehusene pleier jo å ta hensyn til dine ønsker, så jeg tror du får KS siden du ønsker det. Ønsker deg kjempe massse lykke til!! :lykke: :lykke: :lykke:

june
18-10-2004, 16:57
Jeg fikk planlagt snitt ja.Legen på Sir mente det var en tabbe av min lege som ikke hadde henvist meg dit tidligere,slik at en eventuelt kunne ha bearbeidet fødselen,og at en da kunne hatt en vanlig fødsel denne gang.Målte bekkenet mitt etter sist fødsel,og det var mer en stort nok,ikke ofte det var så store bekken,så det forklarer jo hvorfor jeg er så brei over hoftene hehe:hyper: Nå hadde jeg vanlig fødsel frem til 9 cm åpning sist gang,så på en måte føler jeg jeg fikk begge deler,men nå ligger jenta mi med rumpa ned,eller litt på tvers,så det hadde blitt snitt på meg uansett.Men hadde jeg hatt en grei opplevelse av sist gang så klart hadde jeg foretrukket å føde vanlig,men ting under og etter,samt ting i barseltiden gjorde at jeg var innstilt på snitt,men som legen sa,burde vært bedre fulgt opp,så hadde jeg sluppet gå å grue meg så lenge.