PDA

Vis full versjon : Lineamor har vært på UL idag!

Lineamor
11-11-2002, 21:36
Hei på dere, nå har jeg vært på UL og sett et bittelite hjerte som banker. Det er så rart at noe som er så lite ligger inni meg og er helt sprell levende! Føler meg veldig beroliget nå. Legen sa at den største faren for SA var helt i starten (uke 5-6) hvis det befruktede egget ikke klarer å feste seg i livmoren. Neste store fare var når barnets hjerte skulle begynne å overta arbeidet og banke selvstendig og det er omtrent rundt den tiden jeg er i nå. Han påstod at når hjertet banket nå i uke 8 så var det aller mest sannsynlig at det skulle gå bra. Vi får håpe han visste hva han pratet om.

Det var såvidt jeg husker flere som skulle til UL denne uken; vil bare ønske dere lykke til!

Og til dere som har få symptomer: Dette var hovedgrunnen til at jeg bestilte ekstra UL, følte at jeg umulig kunne bære på et levende foster når jeg klarte meg såpass bra, men det kan man altså!

Hilsen Lineamor 7+6

Dragen
11-11-2002, 21:39
Så fint at alt var bra! :)

Er det ikke herlig?

Tror ikke du skal etterlyse symptomene; de kommer tidsnok. Om ikke før, så iallefall til våren...

liefje
11-11-2002, 22:09
Kjempekoselig aa höre. Legen min sa det samme til med vedr. hjertet, saa vi faar vel tro at det er sant! :klapp: :klapp:

Trolley
11-11-2002, 22:36
Så flott! UL er en bra oppfinnelse, gitt!

Jeg skal til Ultralyd imorgen, og både gruer og gleder meg på samme tid.

Puppene er råømme og jeg kastet opp dagens frokost, så jeg tør nesten å tro at Trollungen har skylden....:klapp:

Trolley 7+3