PDA

Vis full versjon : En helt vanlig junidame...

Dragen
11-11-2002, 22:24
D(r)agens klage:

Jeg har det helt forferdelig! Trøtt, sur, grinete, kvalm, kvisete, muggen, oppblåst, you name it!

Og så har jeg hatt en bitteliten blødning, og vært kjempebekymret. Og når jeg hadde fått bekreftet at alt var i orden, så begynte det å stikke i magen. :eek: Mest på høyresiden, men litt på venstresiden også. Så nå er jeg litt bekymret igjen...

Da er det så godt å ha juniklubben! Her kan jeg nemlig lese at det er 14 andre damer som er trøtte. Eller sure. Eller kvalme. Eller bekymret. Det er 7 stykker det stikker i magen på. Og noen opplever til og med flere av delene. Både kvalm og trøtt....

Det er godt å vite at jeg ikke er alene. I følge det jeg kan lese her i klubben er jeg nemlig aldeles gjennomsnittlig. Og takk for det!

Nei, alle priviligerte junikvinner, skal vi skåle i kakao (eller hva vi nå måtte ha for hånden) og glede oss til sommeren? Vi har mye å glede oss til! :D

MokkMokk
11-11-2002, 23:44
Hør, hør! :klapp:
*skåler i..hmm..Fun Light for øyeblikket* ;)

Og oh yes, jeg jeg kjenner meg igjen i symptombeskrivelsen din, særlig den som går på relativt ustabil psyke..

Her går det i :lol: kjapt avbrutt av :leiseg:, for så å føle seg :grrr:, enda litt mer :leiseg:, en dose :spy: innimellom,
kombinert med mer :grrr: og :gal2:, så litt :bonk:, og på nytt :lol: igjen.
Men mest av alt :D og :p og :) da!

Stakkars verenemannen..
(som forøvrig jobber overtid i kveld..should I take the hint?!) :latter:

Og ja, Dragemor..i denne sammenhengen er det gull verdt å føle seg ualminnelig alminnelig ;)

Klemz,

liefje
12-11-2002, 00:49
Er saa enig i at det er fint aa ha dere alle!! :klapp: :D (og skaal i eplesaft...) Siden jeg bor i utlandet og ikke bare kan ringe i timesvis til venninner i Norge, er det ekstra koselig aa ha dere!!

I dag har jeg fölt meg litt bedre, men fortsatt UTROLIG trött + oppblaast i magen og veldig godtesyk. Bra at Liefje-mannen har bursdag i morgen (dvs. kaker i huset og masse prövesmaking - er faktisk litt kvalm naa).

charlie
12-11-2002, 11:44
ja, det er kjempefint å høre at man ikke er alene om alle disse fæle symptomene...

sitter ganske kvalm og skriver nå...

har kakao tilgjengelig, men orker ikke tanken akkurat nå....

Men sommeren 2003 blir kjempetopp!

ha en fin dag, alle sammen!

:D

hilsen

charlie, termin 23.06.2003

ankimor
12-11-2002, 11:53
si at jeg er glad for denne siden. Her kan vi komme med alle plager uten å plage andre som kanskje ikke synes vår graviditet er så veldig spennende..... Og dessuten takk for alle tips og råd, topp side :) :klapp: :klapp: :klapp:

Neelie
12-11-2002, 15:12
Så enig, så enig:)
Skåler med solbærsirup (som jeg forøvrig har fått dilla på...:uff: ):D

Skal nok bære over med kvalmen, svimmelheten, oppblåstheten osv, osv vi får jo en sånn fin premie til sommeren! :baby:

bobla
12-11-2002, 16:19
dere er kjempegode å ha når man lurer på noe eller bare har behov for å ventilere litt:D :D

har ikke no' å skåle med akkurat nå, men en kakao hørtes veldig godt ut her jeg sitter å ser ut på snø-været(er sååå glad for at jeg ikke har kjørt bil i dag!!!)

mmmm, det var det!!!!(godt altså:D )

vinter-

Limbo
12-11-2002, 17:46
Snakker om ustabli psyke. I går la jeg meg rett ned på stuegulvet etter at jeg hadde sett et innslag om gorillaer på tv og bare gråt. Stakkar mannen min fatta ikke bæret :D

Sur, gretten, trett i helheten ganske så gravid når det gjelder akuratt det.