PDA

Vis full versjon : Quinny i Trondheim

Jubeljenta
14-10-2004, 11:01
Noen som vet hvor det selges Quinny vogner i Trondheim?

Er nå utrolig usikker på hva jeg faktisk skal velge for vogn.

Trallemor
14-10-2004, 12:38
Tror de selger Quinny på Barnesikringen i Olav Tr. gt.

MEN, nå skal du høre det at: jeg var igjennom det samme som deg for et par mnd siden; hvilken vogn skal jeg velge????????? Jeg hadde i utg.pkt bestemt at jeg ville ha en Quinny. Jeg spurte litt her på forumet og også noen venner, og det hele endte med at jeg valgte en One Tree Hill i stedet. De er minst like snertne som Quinny og av langt bedre kvalitet.

Det med kvalitet var med på å gjøre utslaget til meg, jeg hadde etter hvert hørt mye om ødelagte deler på Quinnyvognene, mens OTH sine er visstnok de som har absolutt færrest klager. På Fru Lyng i Oslo har de visstnok ikke hatt noen klager på OTH.

En anen ting som er innmari kult med OTH er at du kan få de i mange forskjellige farger. (Quinny har forsåvidt også mange farger, men her i Norge selges de bare i marine, sort og grått). Det kan jo være litt ok å ha noe som ikke alle andre har.

Hvis du søker på One Tree Hill eller OTH i "søken" på forumet, så finner du en del forskjellige innlegg om vogna.

Her i Trondheim har de OTH på Bebito på Sunnyside. Der er de kjempehyggelige! Selv fikk vi den fra Sverige, rett og slett fordi søstra til en kompis jobber i barnevognbutikk i Stockholm, så det ble litt billigere.

Lykke til med vognvalget!!! Jeg vet det er et slit, men det er kjempegøy også:kidoki: