PDA

Vis full versjon : Hei alle sammen

Tirilill+Trollungene
18-08-2002, 17:04
Har endelig klart å finne frem til snartmamma-sidene:klapp:

Jeg er 21 år, student og venter eneggede tvillingjenter ca.19.okt. Går på kontroll på Haukeland hver 14.dag (skal på tirsdag) og ved forrige kontroll i uke 30 ble jentene målt til 1350 og 1500 gram. Jeg er utrolig spent på hva de veier nå, synes det er så godt og betryggende å vite at de i hvert fall er store nok til å overleve en for tidlig fødsel.
Har hatt en del plager i svangerskapet: intens kvalme, bekkenløsning, nakkesmerter pga større bryster, masse kynnere, osv... :(
Har hittil lagt på meg 12 kg, noe jeg egentlig er fornøyd med. Jeg mener, litt må man jo forvente å legge på seg med to babyer, og det forsvinner jo raskt når man setter i gang med amming...
Lurer spent på om det er flere bergensere med to i magen her inne:???: Jeg skal på tvillingforberedende kurs i morgen, og gleder meg til å møte andre tvilling-gravide der. Kanskje det er noen flere her inne som skal på samme kurset?
Vel, det var i hvert fall litt om meg og jentene mine
:baby: :baby:
:findag:

Beate
18-08-2002, 17:26
Hei Tirill!

Velkommen til oss, og gratulerer så masse med to :baby: :baby: i magen:)

Vi begynner å bli ganske mange her inne nå. Kjempemorsomt.

Heldig er du som har kommet så langt da, og som vet at jentene dine er såpass store!

Beate
18-08-2002, 17:26
Tirilill var det ja..:uff:

amor
18-08-2002, 21:33
Hei og velkommen hit! :D

Fint at du fant frem til oss da og gratulerer så mye med to :baby: :baby: i magen! :)

De har jo vært der en stund allerede da for jammen går det fort til de skal komme også! Noen uker igjen nå så ser du slutten på sv. skapet tenker jeg.

Selv er jeg i uke 37 og skal ha planlagt snitt den 28. august. Det er 2 uker før termin. Da kommer jentene mine. Det er bare noen få dager igjen nå og sannerlig godt er det for nå er det utrolig tungt med den store magen og den sinnsyke varmen som vi har på Østlandet om dagen. Men men. Det er bare å holde ut!

Håper du får noen fine uker fremover! Kos deg så masse du bare klarer!!!:p

lotus
19-08-2002, 01:20
Er ikke fra Bergen, men ellers har vi ganske lik termin, som du ser!

Mine tvillinger er to-kjønnede og ligger nå rundt 2 kilo. Kommer til å bli forløst med keisersnitt - antakelig to-tre uker før termin.

Lykke til - håper vi ser mer til deg fremover!

lotus, 33+4