PDA

Vis full versjon : Hei alle sammen

Tirilill+Trollungene
18-08-2002, 17:04
Har endelig klart å finne frem til snartmamma-sidene:klapp:

Jeg er 21 år, student og venter eneggede tvillingjenter ca.19.okt. Går på kontroll på Haukeland hver 14.dag (skal på tirsdag) og ved forrige kontroll i uke 30 ble jentene målt til 1350 og 1500 gram. Jeg er utrolig spent på hva de veier nå, synes det er så godt og betryggende å vite at de i hvert fall er store nok til å overleve en for tidlig fødsel.
Har hatt en del plager i svangerskapet: intens kvalme, bekkenløsning, nakkesmerter pga større bryster, masse kynnere, osv... :(
Har hittil lagt på meg 12 kg, noe jeg egentlig er fornøyd med. Jeg mener, litt må man jo forvente å legge på seg med to babyer, og det forsvinner jo raskt når man setter i gang med amming...
Lurer spent på om det er flere bergensere med to i magen her inne:???: Jeg skal på tvillingforberedende kurs i morgen, og gleder meg til å møte andre tvilling-gravide der. Kanskje det er noen flere her inne som skal på samme kurset?
Vel, det var i hvert fall litt om meg og jentene mine
:baby: :baby:
:findag:

Beate
18-08-2002, 17:26
Hei Tirill!

Velkommen til oss, og gratulerer så masse med to :baby: :baby: i magen:)

Vi begynner å bli ganske mange her inne nå. Kjempemorsomt.

Heldig er du som har kommet så langt da, og som vet at jentene dine er såpass store!

Beate
18-08-2002, 17:26
Tirilill var det ja..:uff:

amor
18-08-2002, 21:33
Hei og velkommen hit! :D

Fint at du fant frem til oss da og gratulerer så mye med to :baby: :baby: i magen! :)

De har jo vært der en stund allerede da for jammen går det fort til de skal komme også! Noen uker igjen nå så ser du slutten på sv. skapet tenker jeg.