PDA

Vis full versjon : Farget utflod

KARINO
16-10-2004, 21:22
Hei, jeg er ny her inne og har lest litt forskjellige. Det var litt beroligende å lese at det var normalt med stikkninger i magen så tidlig. Men er der det noen som kan fortelle meg om det er noe å bekymre:sukk: seg over når det kommer veldig lite lysebrun utflod. Hadde veldig veldig lite friskt blod i dag også. Det kommer vanlig farge for det meste men innemellom kommer dette som jeg engster meg for.Har mistet 2 ganger etter at jeg fikk første mann. Jeg er nå 5 uker og 3 dager på vei. Veldig glad om det er noen her som kan ta seg tid til å svare meg. Klarer ikke helt å slappe av.

Tihi
16-10-2004, 22:03
Hei Karino.

Vet ikke om det er normalt egentlig, men jeg har også hatt noe av den samme fargen på utfloden noen dager. Den ble imidlertid "frisk" igjen i dag da.
Jeg har ei jente fra før og mener på å huske at det kunne forekomme i forrige svangerskap også. Jeg har ikke hatt friskt blod da...
Hvis du bekymrer deg så kan du ringe legen din så du kan få en undersøkelse.
Mest sannsynlig og forhåpentligvis så er det ingenting :klemme:

Tidl. bruker
16-10-2004, 22:12
når det gjelder blod så ville jeg ha kontaktet legen..

tidl. bruker
16-10-2004, 22:12
Jeg trodde man skulle ta kontakt med legen uansett hvis man hadde blødning:undrer:

Jeg hadde litt rosa utflod og blødning og jeg fikk tid hos legen med en gang... Det er bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite:nikker:

Tania
16-10-2004, 22:15
Ja, det kan være normalt :nemlig: ... så lenge du ikke har smerter eller blødningene øker på så tror jeg du kan slappe av.

Men som nevnt over; bedre å gå til legen en gang for mye enn for lite :nikker:

Lykke til :lykketil:

Ps. hadde selv blødninger fra uke 7 til uke 12 .... og det gikk fint med oss :)

KARINO
17-10-2004, 08:13
Tusen takk for alle svarene. Skal til gyn. å ta innvendig UL den 20 okt. Får prøve å tenke +:nikker: frem til da.