Vis full versjon : Kjenner ikke at livmoren strekker seg noe jeg..
Leser så mange plasser (på de forskjellige terminklubbene osv.), at "alle" kjenner så godt at livmoren strekker på seg..
Og jeg tenker at: siden jeg har 2 inni der, bør vel IALLEFALL jeg kjenne denne strekkingen også??
Kjenner ikke noe til det jeg...Eneste jeg merker er endel mens-murringer. Det er vel også normalt, kanskje man kan kjenne DET istedenfor strekking??:bonk:
Fortell meg at dette er helt normalt da, noen:???: (selvfølgelig ikke dersom det IKKE er normalt da:) )
Det kommer det kommer!! Husk at du ikke er så langt på vei enda vet du :) Tror jeg kjente det fra uke 12-14 og utover jeg. Nå er det heldigvis sjelden jeg kjenner noe som helst. Kjente ofte at "strekkene" kom dersom jeg bøyde meg helt ned (dreiv mye i hagen rundt de tidene).
Klem fra Dee og gutta, 27+3
Hei!
Sier som det blir sagt overfor her; du er ikke så langt enda og sjansene er store for at du kommer til å kjenne denne strekkingen etterhvert. MEN det er normalt å ikke kjenne også! :)
Alle gjør nemlig ikke det. Da jeg ventet nr. 1, så kjente jeg overhodet ikke noe til denne strekkingen. Med nr. 2 var det bittelitt, med nr. 3 noe mer og denne gangen med to :baby: :baby: i magen har jeg kjent mere til det. MEN det er ingen oppskrift på dette altså!
Alt er helt sikkert iorden i magen din og du får jo ultralyd så ofte som du gjør, så du vet jo egentlig at alt er bare fint med de to der inne! ;)
Kos deg i dagene som kommer!!!:)
Har svart deg under tråden til Linda!
:)
lotus
Takk for svar og beroligende ord!
Joda, jeg VET jo at alt er iorden. Men selv om man ser det svart på hvitt så ofte som jeg gjør, så klarer man ikke la værer å engste seg for den minste ting, dessverre...:( Men, skal skjerpe meg:uff:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.