Vis full versjon : murringer som gjør meg dårlig
Hei har i et par dager nå hatt sånne tak i magen som mensmurringer omtrent bare at det gjør at jeg blir sååå kvalm!!
Får også veldig tynn mave av dette og flyr på do opptil 6 ganger daglig(alltså bommelomm ikke pimmelimm :o ) Det har jeg gjort i flere dager!!
Lurer på å ta en telefon til legen, men er desverre en av dem som kvier seg for det da :uff: Jada jada vet jeg vet!! Men er bare sånn jeg da :(
Hva hadde dere valgt? Det er jo mye som skjer der nede da! Men kan ikke huske at det var sånn sist jeg da :???:
Tja.. det er jo mange som blir rare i magen når de er gravide.. Tror jeg hadde ringt legen og spurt om jeg kunne brukt noen av disse reseptfrie dingsene mot det selv om man er gravid..
:findag:
Det finnes helt sikkert en del kjerringråd mot det også... jeg har heldigvis ikke slik mage nå... (enda), men i det første svangerskapet tålte jeg ikke mat som lignet på kjøtt, egg eller annen mat med en del bakterier i... og veide 10 kg mindre etter fødselen enn det jeg gjorde før....
Jeg har det akkurat sånn som deg marit, håper det går over snart :)
Huff, skjønner at det er slitsomt å fly på do hele tiden :stakar:
Her er det jammen potte tett... Skal vi fordele det litt bedre, kanskje :bonk: Husk å drikke mye, da. Det er visst lurt når man flyr så fælt på do...
Hmm... lurer på om kanskje jeg skal spise noen aprikoser?? Er ikke det litt "oppløsende" mon tro:???:
God bedring!
Og en :stakar: på veien fra meg
Her er det også dårlig med "bommelomming", helt oppblåst! Har skikkelig mageknip om dagen jeg, tror jeg må bli flinkere til å drikke masse vann - det skal visst hjelpe.
Ta en telefon til legen du, det skader ikke!
Ja det gir seg vel etterhvert, og godt man ikke er alene om akkurat det! At det er litt normalt liksomt!!
Må si meg lei av kvalmen nå! Den gjør at jeg går å må små spise hele tiden og det gjør jo ikke at man blir noe letter(les: opp 3 kilo):bonk:
Sikkert pga.lite bevegelse osv....
Kaster ikke opp, men kvalmen er der hele tiden :( Vet ikke om det kanskje hadde hjulpet å fått litt opp av og til jeg :???:
Klemmer fra Marit i en litt dårlig forfatning nå!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.