Vis full versjon : Slimproppen.........
..........har gått idag. Er ikke det litt tidlig da?? :undrer: Det er jo faktisk mer enn 8 uker til termin. Med førstemann vet jeg at den gikk mens jeg var i fødsel ca. 1 1/2 døgn før hun kom. Med de andre to registrerte jeg ikke at den gikk. Har jo hørt at den kan gå noen uker før, men 8 uker før?? Nei nå skjønner jeg ingenting. Er det noen som har opplevd at slimproppen har gått så tidlig og alikevel født rundt termin? :hm:
Ikke personlig, men vet at slimproppen kan dannes på nytt hvis den går tidlig. Snakk med JM, du. :klemme:
Ja hos meg gikk den i uke 32 + at jeg hadde 3 cm åpning med rier, men fødte ikke før terminen alikevel. Så det er fullt mulig å gå lenge ja:nikker: :lykketil:
Sier som Scarlet. Slimproppen kan dannes på nytt :nikker:
Trenger ikke nødvendigvis bety at fødselen er rundt hjørnet selv om slimproppen går :klemme:
Hvis du fikk en liten blødning samtidig som slimproppen gikk, som kan skje. Bør du kontakte føden. Det skal man alltid gjøre ved blødning i svangerskapet.
Slimproppen min gikk i uke 30 i forrige svangerskap og må innrømme at jeg fikk litt hetta. Men jordmor sa at så lenge det ikke er vannavgang så skal man ikke bekymre seg. Bare ha et innlegg i trusa i tilfelle. Må legge til at hun holdt seg inne de 10 resterende ukene og kom på terminen slik hun skulle ;)
Takk for svar alle sammen. :klemmer: Den spennede fortsettelsen følger i slimproppen........kapittel 2 (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=109474)
For alle som måtte være interessert. (Venter nå selvfølgelig en storm av lesere :fnise: )
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.