PDA

Vis full versjon : Nå har jeg

Siggi
18-10-2004, 22:26
klart å holde meg uten røyk i 3,5 mnd ca:yiiha: (http://www.snartmamma.com/plassen/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=7#).....og er veldig stolt av det. og jeg kommer aldri til å begynne i gjen.
Men jeg syntes det hadde vært greit å høre hvordan dere sluttet og ...evt har samboer sluttet???
Her har jeg kastet samboer ut på verandaen for å røyke:nikker:

Håper det kan bli litt mer liv her inne:klemme: :klemme:

Happy
19-10-2004, 10:53
:klem: GRATULERER!!

Dessi
20-10-2004, 14:27
:klem: Grattis... Så flink du er.

Jeg har nå vært helt røykfri i 2 dager...
Har prøvd lenge nå med å bytte ut en og annen røyk med ett drops ol. men det har bare sklidd ut, så kjæresten min fikk nok og sa etter at vi hadde lagt oss... I morgen slutter vi begge to, og det har vi gjort også begge to. :nikker:
Jeg var fryktelig sinna og irritert på han i går kveld og hadde kjempe dårlig samvittighet for det i dag morges. Men nå er jeg ikke fullt så irritert lenger, men fy å jeg savner røyken... MEN JEG SKAL HOLDE UT!!!

Åssen sluttet du???

Siggi
25-10-2004, 12:47
:klem: Grattis... Så flink du er.

Jeg har nå vært helt røykfri i 2 dager...
Har prøvd lenge nå med å bytte ut en og annen røyk med ett drops ol. men det har bare sklidd ut, så kjæresten min fikk nok og sa etter at vi hadde lagt oss... I morgen slutter vi begge to, og det har vi gjort også begge to. :nikker:
Jeg var fryktelig sinna og irritert på han i går kveld og hadde kjempe dårlig samvittighet for det i dag morges. Men nå er jeg ikke fullt så irritert lenger, men fy å jeg savner røyken... MEN JEG SKAL HOLDE UT!!!

Åssen sluttet du???
Jeg har alltid sagt at den dagen jeg blir gravid, da skal jeg slutte å røyke. Og den dagen vi fikk vite at jeg var gravid hadde jeg faktisk ikke samvitighet til å trekke ned. Så for meg var det veldig enkelt å slutte, jeg ville bare ikke utsette det lille nurket mitt for det.

Men , det er faktisk enklere en man trur!!! Lykke til:lykketil:
:klemme: :klemme:

cecca
25-10-2004, 18:06
Jeg trodde og det skulle være så forbanna enkelt, men åhhhhhhh, grrrrr. Men jeg er glad på deres vegne da, at dere syns det var enkelt....

Vickimin
26-10-2004, 02:06
Helt feil!!! Det er IKKE enkelt. Sliter som f... Men prøver å tenke at hvis jeg klarer å holde meg unna i noen mnd til, kan jeg alltids røyke når :babyjente er ute.
Og det tror jeg jeg kommer til å gjøre og, for suget er så sinnsykt sterkt.

Men tro meg, det er ikke enkelt!!!! Er helt jævlig faktisk.

Stå på jente!!!! Klarer du ikke å slutte helt så er iallefall noen røyk mindre pr dag en seier i seg selv!!!!! :nikker:

Lykke lykke til. (husk, det er sinnsykt vanskelig)

cecca
26-10-2004, 10:22
Helt feil!!! Det er IKKE enkelt. Sliter som f... Men prøver å tenke at hvis jeg klarer å holde meg unna i noen mnd til, kan jeg alltids røyke når :babyjente er ute.
Og det tror jeg jeg kommer til å gjøre og, for suget er så sinnsykt sterkt.

Men tro meg, det er ikke enkelt!!!! Er helt jævlig faktisk.

Stå på jente!!!! Klarer du ikke å slutte helt så er iallefall noen røyk mindre pr dag en seier i seg selv!!!!! :nikker:

Lykke lykke til. (husk, det er sinnsykt vanskelig)
HAr vunnet en seier iallefall, har trappet masse ned da!! (...er en optimist, jeg vet det går bra til sist...*nynner jan teigen*)