Vis full versjon : Pigmentflekker !
Jeg har vært så uheldig at jeg har fått pigmentflekker.
Har en del rett under og mellom puppene, og masse på korsryggen !! Holder meg nå unna sola for ikke å få flere.
Men det jeg lurer på er om disse flekkene noen gang blir borte eller om de alltid kommer til å være der. Det er jo ikke pent....:(
Loppa & Lille Håp, 17+1.
Har hørt at slike pigmentflekker som kommer under graviditeten bruker å gå bort når du har født:) ...Men det som er viktig, er at du IKKE soler deg mer på de stedene, pakk dem inn når du er ute i solen!
Lykke til!
Jeg har hørt det motsatte.. At pigmentflekker du får under svangerskapet aldri går bort!:(
Men jeg håper du har rett Karinja, for på leggene mine er det fullt av brune flekker:leiseg:
Klem Hege T-0:findag:
Mener også at de forsvinner etter fødselen. Men jeg ville nok skjult dem for sola for sikkerhets skyld.
Sine
Uff, håper de går bort etter fødsel da!!!
Det er bare IKKE pent med pigmentflekker!!!
Takk for svar jenter. :)
Loppa & Lille Håp, 17+1.
Jeg har hørt det samme som hege72 jeg,at de ikke forsvinner...
Håper jeg tar feil for din skyld..
En dame jeg kjenner fikk masse pigmentflekker i ansiktet da hun var gravid. De forsvant etter fødselen, men om det er regelen eller unntaket vet jeg dessverre ikke.
Får håpe det beste.
Ifjor da jeg gikk høygravid i JULI, fikk jeg stygge flekker i ansiktet. På vinteren ble de litt bleka, men; så fort sola kom, og jeg satt noen minutter så kom de alle sammen tilbake!
Har vært hos hudpleier, de kan ikke hjelpe.....
så sånn er det med meg iallefall!
:gal2:
Hei !
Pigment "bart" har jeg fått da....eh-- festlig...:o Har sola meg masse i sommer, og nå seg jeg ut som om jeg har mørk bart....jaja, er jo brun i fjeset ellers også da.
Hadde det samme med storebror, men var bare gravid en liten del av sommeren så det var ikke så mye som nå. Det forsvant etter fødselen, men kom tilbake i fjor sommer også, men ikke så mye.
Klem fra susse og lillebass 22
:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.