PDA

Vis full versjon : Dørhåndtak til barnerom..

Snikende ullteppe
19-10-2004, 11:34
Driver å fikser opp det som skal bli barnerom, og skulle gjerne hatt tak i håndtak til kleskapet. Har ikke så lyst på sånne i tre eller i stål, og dem selger de jo overalt.Kunne hatt lyst på noen med en figur på av et eller annet slag, men jeg vet ikke engang om det er å få tak i.. Noen som har sett noe sånn, og som har peiling på hvor jeg kan få tak i det?

Thyresse
19-10-2004, 11:38
IKEA har vel en del slike knotter man kan sette på dørene. Du finner de på barneavdelingen mener jeg. Stjerner og måner (har ikke sett så nøye...)

Blondie
19-10-2004, 16:12
Hva med å lage dem selv da? :hyper:
Du kan sikkert få tips og veiledning i en hobby-butikk!

klem fra Blondie som fikk en god idè til sitt eget barnerom... :blunk:

edwinogjespersmamma
19-10-2004, 20:38
det går også fint an å bare lime på en ting. f.eks. et lite kosedyr, en bil eller noe annet rart. det har jeg, og det fungerer helt bra:lykketil:

Snikende ullteppe
20-10-2004, 12:47
Takk for svar:) Var en tur på ikea i går, men der var det jammen ikke mye å velge mellom, eller det var jo masse forskjellig i stål ol, men ikke sånne som jeg hadde sett for meg. Snakk om å være vanskelig jeg da :flau:. Skal tenke litt, og så skal jeg prøve å lage noen selv hvis jeg finner på noe lurt..

LadyBee
20-10-2004, 17:47
Alle små tre- eller mykplastleker kan brukes som knotter ved at du skrur en skrue fra innsiden av døra/skuffen og inn i leken.

- plastdyr i passe størrelse finnes i nesten alle butikker
- gummiballer har flotte farger og riktig fasong for små barnehender (men er kanskje litt for gode å bite i for ettåringen)
- i julekalendersesongen selges det en mengde minidukker, f.eks. som nøkkelholdere
- mange hobbybutikker selger ansikter/hoder til å lage dukker med

Lykke til!