PDA

Vis full versjon : Nye og billige Teutonia-vogner på Finn til å stole på?

Frøken Fryd
19-10-2004, 18:24
Hei

Noen av dere som har bestilt noe fra **** på ****? Hun selger blant annet Mistral Sport vogner med softbag til 4900, det er ganske mye billigere enn i butikkene. Blir jo litt skeptisk når det er så mye billigere... Hun annonserer bare på Finn.no, ingen hjemmeside eller noe sånt.

Jeg og :bryn: er endelig blitt enige om hvilken vogn vi skal bestille, så nå er jeg selvsagt kjempeinteressert i å sette i gang! :hyper:

guggi
19-10-2004, 18:33
hun importerer sikkert fra Tyskland,så de er nok like gode....men da ville jeg heller importert selv,så sparer du fortjenesten hun får også:nikker:

Flips
19-10-2004, 21:29
Har handlet med henne. Det gikk raskt og ryddig. Hun fikser og med reklamasjon om noe skulle gå galt.
Hun sa at de tok med vogn når mannen kom fra forretningturer i Tyskland.

Fant ut at jeg ville ha spart 100kr på å ordne alt selv :nikker:

guggi
20-10-2004, 13:49
Har handlet med henne. Det gikk raskt og ryddig. Hun fikser og med reklamasjon om noe skulle gå galt.
Hun sa at de tok med vogn når mannen kom fra forretningturer i Tyskland.

Fant ut at jeg ville ha spart 100kr på å ordne alt selv :nikker:
JA da er det kanskje ikke så dumt for dere som bor på østlandet.....satt og tenkte på hva hun hadde igjen for det,men hun sparer selvsagt momsen så hun tjener jo litt allikevel:nikker:

Frøken Fryd
20-10-2004, 15:06
JA da er det kanskje ikke så dumt for dere som bor på østlandet.....satt og tenkte på hva hun hadde igjen for det,men hun sparer selvsagt momsen så hun tjener jo litt allikevel:nikker:
Hun tar 250 kroner i porto og oppkravsgebyr for å sende til hele landet, da blir det plutselig aktuelt for oss andre også

~Anna~
22-10-2004, 22:34
på babyproffsen koster teutonia mistral sport med noen spesielle hjul 4395,- svenske.
Og teutonia timmy 2595,-

elisabeth75
23-10-2004, 22:14
på babyproffsen koster teutonia mistral sport med noen spesielle hjul 4395,- svenske.
Og teutonia timmy 2595,-
Jeg har også sett det tilbudet, men det gjelder fra 27. september til 24. oktober. Altså, for sent.........
Dessuten var det visst uten softbag og den kostet 990,- svenske.

Frøken Fryd
24-10-2004, 09:27
Hei

Noen av dere som har bestilt noe fra **** på ****? Hun selger blant annet Mistral Sport vogner med softbag til 4900, det er ganske mye billigere enn i butikkene. Blir jo litt skeptisk når det er så mye billigere... Hun annonserer bare på Finn.no, ingen hjemmeside eller noe sånt.

Fikk beskjed fra den ene moderatoren om at de måtte redigere innlegget mitt siden jeg hadde lagt ut navnet på hun damen som solgte vognene - det tenkte jeg ikke på engang! :flau: Beklager hvertfall, det skal ikke gjenta seg!

Uansett, regner med at jeg kommer til å bestille fra hun damen, da slipper jeg å reise helt til Sverige... Takk for svar alle sammen!

Tidl. bruker
25-10-2004, 09:19
Hun kjøper de nok direkte fra Tyskland ja, så det ville jeg stolt på. Du får sikkert med garanti og alt. Kjøpte jo vogna mi selv fra Tyskland, og det kom på samme pris.

Stig73
14-11-2004, 01:24
Vi har handlet vogn hos henne, og er kjempefornøyd. Vi sparte jo masse penger! :)
Hentet vognen hjemme hos henne.