PDA

Vis full versjon : Fullmåne??

Hege72
18-08-2002, 18:15
Vi på augustklubben er litt usikre på når det er fullmåne:???:

Er det hvit runding som betyr fullmåne, eller er det en helt svart runding? (På kalenderen)

Det går litt tregt med fødsler hos oss, så vi håper på babyboom rundt fullmåne:birth:

Klem Hege T-0 :findag:

Vinga
18-08-2002, 18:33
Hvit runding er fullmåne, svart runding er nymåne.

Lykke til med fødslene :p

Klem fra babypjerten 14+0 og

Preggy
18-08-2002, 18:55
Hmmmmm, så hvit runding betyr fullmåne.....
...Og det skulle være førstkommende torsdag.... Egentlig så har jeg ikke lyst til å vente 1 4 hele dager til før det skjer noe, men det er jo bedre enn å vente helt til 9 september ialle fall!:latter: :latter:

.....Tror ikke vi skal bry oss så mye om det dumme fullmåne greiene,jeg.....;)

JEG VIL HA I DAG!!! :D

Huskestua
18-08-2002, 19:56
heeelt enig med deg Karinja

vi vil ha baby i dag !!!!!!!

klem Huskestua.

Hege72
19-08-2002, 18:25
Fikk dette svaret da jeg skrev til en astrolog:

Hei,
Neste full måne er den 22 august. Stemmer at fullmånen innvirker på fødsler. Så nå kan det skje noe.
Lykke til.

Hilsen Astrolog
Heidi Karstensen

Vet ikke om det stemmer men... Nød lære naken dame å spinne!!!

:findag:

Preggy
19-08-2002, 21:25
La like godt innlegget mitt som egentlig hørte under her under innlegget"akupunktur", jeg...Sorry:blush:

Nora i magen
19-08-2002, 23:59
Hei Hege, og alle dere andre ventende augustdamer!!

Har termin den 28, men har en del symptomer som tyder på at det kan skje noe før den tid....ER UTOLMODIG NÅ...Trodde det var fullmåne fredag den 23, men det kan jo hende jeg tar feil, det høres greit ut med den 22 også! Har lenge hatt tro på dette med fullmåne og greier, dere skal se det blir en skikkelig babyboom i slutten av uka da?! Håper det, både for min egen og deres del, sender massa fødevibber til alle ventende!!!!!!!!!!!!!!

Kos og lykke til
Karin med Nora fremdeles i magen;)