Vis full versjon : lindita er på nett igjen
Hallo alle sammen !
Da er jeg tilbake for fullt igjen:)
Den peppes turen vår var tydeligvis fødefremkallende for meg.
Da jeg kom hjem tok det 30 min så gikk vannet og yttligere 30 min så kom første ri, og tro meg en kjenner stor forskjell på en kynner og en ri.
Og etter 3 timer med rier her hjemme dro vi inn på Aker og da kunne jordmor konstantere 8 cm åpning og jeg var klar for å trykke med det samme jeg satt foten inn få fødestuen. Ja så etter 1 time på sykehuset kom Vilde Marie til verden 2950gr. og 46cm lang. Da var kl blitt 0141. d-07/08/02 :baby:
Jeg ser dere er klar for en ny tur på Aker brygge på tirsdag 20/08 så da kommer jeg og viser mitt lille gull, for is det kan virkelig smake nå selv om :baby: er utenfor magen.
Masse klemmer fra lindita og Vilde Marie 11dg.
Hei, Lindita :)
Gratulerer så inderlig masse med lille Vilde Marie....nydelig navn til det jeg er sikker på er ei nydelig lita tulle :)
Spiste peperomipizza selv fra Peppe's på fredag, men jeg tror ikke de bruker samme fødeingredienser som i Oslo, for den jeg spiste var det ikke mye fres over ;)
Fødselen din var det jo sannelig fart over da....håper du synes det var greit at ting gikk så fort :)
Jeg sitter nå her i Skien og har bare mer og mer lyst til å komme innover på tirsdag, i alle fall nå som du kommer for å vise frem det lille nurket ditt :baby: .....men jeg vet fortsatt ikke om jeg orker å ta den lange turen inn nå + at jeg har en samboer som ikke er så veldig keen på at jeg skal kjøre så langt så tett opp mot termin.....hvis jeg ikke kommer så må du kose deg videre og gjerne legge ut et bilde eller to av lille Vilde Marie så vi her inne kan se :)
Kos deg masse med veslejenta di....vi andre kommer snart etter vi også ;)
klem fra Mormona T-14
Hei Lindita!:)
Gratulerer så mye med Vilde Marie!
Fikk jo rimelig sjokk når jeg leste meldingen din etter treffet på Aker Brygge! Så flott at alt gikk så bra, høres jo ut som en drømmefødsel!
Skal se at Peppe's blir invadert av høygravide kvinner på overtid utover september. :lol:
At jenta di er nydelig tviler jeg absolutt ikke på, nå er jeg i allefall nødt til å ta meg en tur til Aker Brygge på torsdag. ;)
Håper alt går bra med dere, gleder meg til å se dere begge.
:findag:
Klem fra Robyn, T-30
Ooops, kommer selvfølgelig på TIRSDAG, ellers blir jeg vel rimelig alene. :p
Robyn
Hei Lindita!!!
Gratulerer så mye med lille Vilde Marie!!
Det er jo nesten så man ikke tør å møte opp på istreff på tirsdag, med tanke på hva som skjedde med deg sist.... Jeg er nemlig ikke klar for fødsel ennå! Men lille Vilde må jeg jo bare se!
Ses på tirsdag, da!
Klem fra Katja
Polyanna
18-08-2002, 20:56
Gratulerer MASSE!:)
Gleder meg til å se deg og nurket!:)
Hei Lindita.
Gratulerer så masse med lille nurket. Så fint at alt gikk greit med fødselen.
Jeg tror jeg må ta meg en tur tilbake på Peppes og spise mer pizza, for jeg er fødeklar som et egg!!! Orker snart ikke å vente lenger.
Vet ikke ennå om vi sees på tirsdag, men hvis ikke så blir det vel flere treff fremover, så muligheten til å få se nurket er vel ikke over med dette!?!
Neste gang er det kanskje fler småtroll å beskue også...
Klemmer fra Tita 35+6 (T-31, måtte bare se hvordan det så ut)!!!
Heisan!
Gratulerer så mye med den vele tulla!:klapp: Gleder meg til å se dere begge på tirsdag:D
Klemmer fra Hanneh 35 + 1
Gratulerer så mye med Vilde Marie:baby: . Et nydelig navn dere har valgt:)
Fantastisk å bli mamma ikke sant man får nesten lyst til å :leiseg: bare av synet av det lille underet man selv har skapt.
Vi sees i morra, gleder meg lit å se din lille, kanskje det gir oss andre som gjerne ønsker å få ut babisen fødevibber:p .
:findag: mange :klem: fra Mila
GRATULERER SÅ MASSE MED VESLA !!
Og for en drømmefødsel !!! :)
Heldige der som får tittet på henne...
Du kan vel legge ut et bilde til oss kanskje ? :):O
Klem
Vimsen T-15
Tidl. bruker
19-08-2002, 18:44
GRATULERER MED JENTA LINDITIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos dere masse.
Lila
Tidl. bruker
20-08-2002, 14:46
Gratulerer, gratulerer!
Skulle ønske at jeg kunne svippe en tur til Oslo for å møte deg på Aker Brygge -i stede må jeg nok "nøye" meg med å treffe andre gravide her i Trondheim i morra...
Skulle gjerne sett vidunderet -og deg. Tipper du er passe stolt:)
Tuneland
20-08-2002, 18:49
Gratulerer med lille tulla!! :happycry:
Det hørtes jo ut som en super fødsel!!:klapp:
Jeg må innrømme at jeg fikk litt hakeslipp da jeg kom meg på nettet igjen og fikk beskjed om at du hadde fått pia di rett etter treffet!:eek:
Kos dere - nydelig navn har hun fått også!:)
:findag:
Klem, Tuneland 35+0
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.