Vis full versjon : støt i magen.
Vickimin
21-10-2004, 19:31
Mange ganger, spesielt når jeg hoster, snur meg i senga, eller reiser meg opp får jeg skikkelige støt i magen.Etter at jeg har fått støtet blir jeg liggende i fosterstilling i par minutter for å være sikker på at det ikke er der enda. Da er det som regel borte. Er vondt på den ene siden av gangen og selve støtet varer 1 - 3 sekunder. De er sinnsykt vonde. Dette er mitt andre svangerskap, og kan ikke huske at jeg hadde det sånn med førstemann. Noen som aner hva det kan være, og hva det kommer av? Farlig? :undrer:
Jeg har fått dette et par ganger allerede når jeg har snudd meg i senga. Akkurat som det røsker skikkelig til nedi der, og varer noen få sekunder :au:
Det er bare noe bånd/sener som blir stukket litt, så det gjør vondt. Kan også være en nerve som kommer i klem i noen sekunder. Hvertfall er det det hos meg. Husker godt at jeg hadde det innimellom med de to andre også.
Samme her. Hadde det slik under forrige svangerskap også. Det er nok bare sener eller muskler som strekkes, kjennes ut som når man er støl etter tening, men det henger i etter at man slapper av.
tigerstripa
21-10-2004, 19:48
Får slikt når jeg nyser eller hoster. Er nok bare leddband som strekker seg.
Andrea_mor
23-10-2004, 23:22
Husker jeg hadde det litt i forrige svangerskap og det var kjempe vondt :au:
Er desverre ikke så mye og få gjort noe med :stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.