Vis full versjon : Da var siste pinne stumpa...
Vickimin
22-10-2004, 03:50
...Forhåpentligvis...
For når jeg våkner imrg, skal :babyjente og jeg være NIKOTINFRI!!!!!!
Jeg vil så gjerne dette. Og NÅ skal jeg klare det! Så lille Victoria i :gravid: nå skal du få slippe å lide mer. Nå er det mammas tur å lide :nikker: Fortjener det!!
Nattinatt :sove:
...Forhåpentligvis...
For når jeg våkner imrg, skal :babyjente og jeg være NIKOTINFRI!!!!!!
Jeg vil så gjerne dette. Og NÅ skal jeg klare det! Så lille Victoria i :gravid: nå skal du få slippe å lide mer. Nå er det mammas tur å lide :nikker: Fortjener det!!
Nattinatt :sove:
Oi Oi Oi... :yiiha: Er SÅÅÅÅÅ STOLT av deg... :nikker:
Kjempe bra... Hærlig noen jeg kan holde følge med og slutte sammen med...
Tror det gjelder å holde ut et par tre dager, så er det værste over...
Hold ut dette klarer du...
Masse lykke til...
:klem:
Så flink du er, Vickimin. :klemme:
Stå på du jenta, dette skal du klare.:hyper:
Det er de første dagene som er verst, men det klarer du.
Masse av :lykketil:
:klemme: :klemme: :klemme:
Flott :klapp: ... dette klarer du fint :nikker:
Og hvis det blir ille så skal du vite at her inne kan du klage og syte så mye du vil - Lykke til!
Vickimin
22-10-2004, 20:03
He he, Det var godt å høre Petunia ;)
Nå har jeg kake i ovnen (gulrotkake) og en kg smågodt foran meg.
:babyjente har det bedre enn noen gang og foreløpig går det kjempe bra.
Takker for all støtte!! :klemme:
Jammen er du flink!! Er det snart bare meg igjen eller? Om jeg ikke har klart det før, så har jeg sagt at jeg ALDRI skal røyke igjen etter UL.. holdt meg en dag etter jeg fikk høre hjertelyden, og nå har jeg så dårlig samvittighet hver gang jeg må ta en blås at jeg får lyst til å grine...
Vickimin
23-10-2004, 23:42
Jeg veit hvordan du har det... Her er noe en jordmor sa" hver røyk du ikke tar er en stor pluss. Og når du røyker, gjør kun det og nyt den i fulle drag uten dårlig samvittighet" Husk det!!!! Og husk at du faktisk har gått ned myyyye. Var det ikke 3 - 5 røyk om dagen? Det er kjempe bra!!! :nikker: jeg klarte ikke det, hadde jeg røyk måtte jeg røyke..
Nå er det andre dagen uten røyk, og jeg sliter.. Jeg vet at hadde jeg hatt røyk nå, hadde jeg tatt en. Men har hørt at de første dagene er værst, så får bare håpe jeg kommer over det snart.
Du er garantert ikke alene om å røyke, Vet om flere jeg som røyker i svangerskapet.. Så om du ikke klarer å slutte helt så røyker du iallefall ikke mye!! Det er sant!!!!!
Jo mindre man tar, jo bedre er det for :baby: :-)))))
Jeg har faktisk sagt til samboeren min at jeg kommer garantert til å røyke igjen så fort :babyjente er ute. Og det var helt greit.
Å herregud å mye jeg skulle ha gitt for en røyk akkurat nå.... :nemlig: :uffda:
Dette er helt jævlig, men vi skal klare dette sammen!!!!!!
Vi er kjempe flinke!!!!!!!!!
:klem:
Fortell hvordan det går.
Klem.
Lille Ru
23-10-2004, 23:45
Dette klarer du vettu, og her inne er akkurat rette stedet for å klage og få ut aggresjon og frustrasjon og i det hele tatt!
Du får finne på ting å gjøre, så du glemmer hele røykingen :nikker: og vips så har du holdt deg så lenge at det blir teit å begynne på igjen, hvertfall så lenge babyen er i magen eller om du evt. ammer ( for det er jo ikke bra da heller...)
Jeg for min del skal holde meg til jeg er ferdig å amme, men da lover jeg ingenting ( ryker sikkert på første fest :sparke: )
MASSE LYKKE TIL!!!
Vickimin
24-10-2004, 00:02
Ja, første fest da er det gjort... Men herregud å stolte vi kan være som klarte å slutte mens :baby: lå i :gravid: . (Bedre sent enn aldri)
118 dager igjen....... :hyper:
Masse masse lykke til til deg også :lykke: :lykke: :lykke:
Har du forresten vært røykfri lenge? Og hvordan er det med røyksuget idag?
Ha en fortsatt fin helg :klem:
Kjempebra, Vickimin! :jippi:
Gled deg til det verste suget er over, du kommer til å føle deg som et nytt menneske.
Lykke til!
:kryss: :kryss: :kryss:
Lille Ru
24-10-2004, 01:05
Har vært røykfri siden FEBRUAR :tøff:
Sliter litt innimellom, men det tror jeg egentlig bare er innbildninger fra min side :knegg:
Vil liksom ikke heeelt slippe taket, men samtidig - har jeg holdt meg så lenge så kan jeg holde meg litt til!
Men jeg tar et steg av gangen, styrer ikke noe med det!
Sliter litt innimellom, men det tror jeg egentlig bare er innbildninger fra min side :knegg:
:nikker: Får det for meg innimellom jeg også, at det hadde vært innmari godt med en sigg. Men med en gang noen i nærheten av meg røyker, så ombestemmer jeg meg. :urk: Hadde aldri trodd at jeg skulle synes det lukter vondt. :dåne:
Lille Ru
24-10-2004, 01:40
Og klærne da!
Fytti så det lukter :dåne:
Fatter ikke at :bryn: holdt ut jeg...
Jeg veit hvordan du har det... Her er noe en jordmor sa" hver røyk du ikke tar er en stor pluss. Og når du røyker, gjør kun det og nyt den i fulle drag uten dårlig samvittighet" Husk det!!!! Og husk at du faktisk har gått ned myyyye. Var det ikke 3 - 5 røyk om dagen? Det er kjempe bra!!! :nikker:
Jordmor sa det samme til meg.. men likevel må jeg innrømme at jeg ikke helt greier å nyte røyken, men det er kanskje like greit. det er vel det som er årsaken til at jeg greier å holde meg på så få i døgnet.
Jeg og mannen hadde en prøveslutt tidligere i år (da vi var på jobb på sjøen) og da holdt jeg meg jo uten røyk i mange uker.. men så kom vi i land og det ble en fest..:flau: SKAL GREIE DET, SKAL GREIE DET!:nikker: Jeg sliter jo med å røyke nå etter jeg hørte hjertelyden, og kjenner jeg meg selv rett, greier jeg aldri å ta en blås etter å ha sett babyen på ul.. Så nå er den magiske datoen 8 november..:nikker: Kryss fingra for meg jenter!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.