PDA

Vis full versjon : Tuddelidu alle sammen:o

Snoopygirl
11-08-2002, 19:02
Ja da har vi endelig fått nytt forum;) det ble flott,syns dere ikke?

På fredag var jeg i begravelse hos mormor:leiseg:
det var utrolig trist,jeg gråt masse.
jeg og søskenbarnet mitt sto å delte ut sanger til de som kom,det var utrolig slitsomt:uff:
fikk kjempevondt i føttene,måtte jo stå der i nesten en time da!
også de kynnerne da:bonk:
trodde jeg skulle bli gal,trodde nesten jeg hadde begynt å få rier jeg,de kom lissom så tett,men det var heldigvis ikke det da.
Ellers så møtte jeg jo mange som jeg ikke har sett på mange år,det var jo litt koslig det da:)

I går kunne jeg foresten feireT-30:o
så nå nermer det seg med stormskritt dere:) nedtellingen er begynt for fullt:o
Egentlig så er jeg ikke sååå utålmodig for å få ut vesla nå som jeg var for en mnds tid siden...
merkelig!

Uff,jeg har fått skikkelig sår hud oppe i siden på skrittet lissom,der som strikken på trusen sitter:gal2:
det er så utrolig vondt:leiseg:
skikkelige gnagsår har det blitt,hva kan jeg gjøre med det da? noen som vet?

Jeg har også begynt å få magen litt mere fram syns jeg,begynner å ligne mer og mer på guttemage,hjeeeelp:gal:
hva gjør jeg om det kommer en gutt da? det kommer nok til å bli en riktig så fenimin gutt isåfall:latter:
så masse rosa tøy som jeg har...
jaja,det er jo ikke så farlig da*s*
en gutt er like så velkommen som en jente han:) det er ikke det det står på nei:)

Snoopy:)
T-29

Vimsen
11-08-2002, 19:11
Kjære Snoopygirl

Føler med deg mht din bestemor:stakar:
Sto også og delte ut sanger i MIN bestemors begravelse, heldigvis IKKE gravid den gangen, men fælt var det

Man tror lissom at besteforeldre er udødelige .... Men hold på de gode minnene du. De hjelper :gladtrist:

Over til noe hyggelig : GRATTIS med nedtelling !! :)

Sant det er deilig ????

For den såre huden så foreslår jeg faktisk at du går uten truse hjemme :blush: Det gjør ihvertfall jeg :)

Du går vel ut i permisjon straks du også da ?

Klemmer
Vimsen+Frida T-23

Snoopygirl
11-08-2002, 19:23
Ja jeg går faktisk uten truse hjemme jeg også:blush:
og så har jeg smørt på litt aloe vera gele.
får se om det kankskje hjelper?:)
det hjelper jo mot så mye så hvorfor ikke prøve?;)

Snoopy:)
T-29

Sinka
11-08-2002, 19:43
Hei Snoopygirl!

Prøv med natusan sinksalve på "gnagsåret" ditt, det pleier å hjelpe ganske så fort:)

Klem Sinka og lillemor:baby: T+3

Robyn
11-08-2002, 23:05
Hei Snoopy!

:stakar: Blir så trist når jeg leser om bestemoren din. :leiseg:
Kan tenke meg det er godt å endelig ha begravelsen unnagjort.
Hørtes slitsomt ut å måtte stå og dele ut sanger.:uff:

Ang. gnagsår er det nok bare å smøre, smøre og atter smøre (og bruke minst mulig truse...)

Klem fra Robyn, 35+0 (som også er medlem av "minst mulig truse" klubben :blush: )

Robyn
11-08-2002, 23:07
Holdt på å glemme å gratulere med nedtelling!

Hurra for deg!!! :klapp: :klapp:

Robyn

Mormona
11-08-2002, 23:14
Hei, Snoopyjenta :)

Så godt at du kom deg vel igjennom begravelsen til din bestemor. Det er godt å gråte når man er lei seg, det hjelper en å komme igjennom sorgen.

Gratulerer så mye med nedtelling også. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til de små kommer ut av magen :birth:

Det med at du begynner å få guttemage skal du ikke ta så nøye. Jeg har jo flatet ut ganske bra på vekta, og synes også kroppen min begynner å ta mer "guttefasong". Har rett og slett blitt tynnere rundt kroppen under armene + at babyen har sunket ned litt. Tenker det kommer ut jente av både deg og meg ;)

Kos deg i kveld

klem fra Mormona T-21

Linmom
11-08-2002, 23:31
Kjære deg...:D
Kondolerer med din bestemor...Jeg har vært i situasjonen å miste et kjært familiemedlem og kjenne ekstra på liv/død.. Det er veldig spesielt og trist....:klem:
Angående truser... Guri... sjelden har jeg følt meg lekrere:gal2: Jeg klarer IKKE strammende truser og tasser rundt med truser så slitte og slaskete at jeg er glad hvis de holder seg i nærheten av området...:eek: Nå er det om å gjøre å ha minst mulig plager.. så da får det heller briste eller bære med det estetiske---:bonk:

Ja ja... nok om truser:blush:

Ønsker deg en truse-pine-løs-kveld...hihi
:findag: fra