PDA

Vis full versjon : Voksipose eller lammeskinnspose?

Thea
18-08-2002, 18:53
Er litt i stuss nå, jeg lurer nemlig på hva jeg skal bruke når lille sukkererten bli født! Jørgen, som vil være 2 år når han blir storebror, har brukt voksipose og vi har vært fornøyd. MEN: nå skal han begynne i barnehage og sove ute....da trenger han kanskje vokiposen på det kaldeste? Og når vi får oss tvillingtrille så kan de jo være greit at han også er varm?:???: Dessuten trenger jeg kanskje ikke to voksiposer sånn etterhvert? Når sukkererten blir for stor til lammeskinnspose, så kan vel h*n overta Jørgen sin?

Plæh..vet nå ikke helt jeg...det eneste jeg vet er at jeg vil at både Jørgen og sukkererten skal være varme og gode og at jeg egentlig har lyst på en lammeskinnspose:p Synes de ser så gode ut å ligge i!:D Men hva er varmest?

Klem fra en litt forvirret Thea som egentlig trenger en unnskyldning for å kjøpe lammeskinnspose:D og sukkererten(17+4)

Vianne
19-08-2002, 01:54
Jeg har brukt min gamle saueskinnspose, den har fungert supert!
Kommer ikke til å kjøpe voksipose nå heller.

Løp og kjøp!!:D

Tror ikke du kommer til å angre på det!

Helle
19-08-2002, 15:42
Har ikke helt bestemt meg enda, men jeg tror jeg kommer til å få tak i en ullpose til babyen min :)

Grunnen er at jeg har hørt så mye bra om ull.
Bl.a. så holdes ungen både tørr og varm av ull. Ulla trekker til seg fuktighet.

Klem

LeiaOrgana
20-08-2002, 23:07
Jeg har veldig lyst på lammeskinnspose, de skal være utrolig gode. Men det er ingen billig fornøyelse, var på O.Olsen og sjekka priser og der lå skinnposene på 2000,-