Thea
18-08-2002, 18:53
Er litt i stuss nå, jeg lurer nemlig på hva jeg skal bruke når lille sukkererten bli født! Jørgen, som vil være 2 år når han blir storebror, har brukt voksipose og vi har vært fornøyd. MEN: nå skal han begynne i barnehage og sove ute....da trenger han kanskje vokiposen på det kaldeste? Og når vi får oss tvillingtrille så kan de jo være greit at han også er varm?:???: Dessuten trenger jeg kanskje ikke to voksiposer sånn etterhvert? Når sukkererten blir for stor til lammeskinnspose, så kan vel h*n overta Jørgen sin?
Plæh..vet nå ikke helt jeg...det eneste jeg vet er at jeg vil at både Jørgen og sukkererten skal være varme og gode og at jeg egentlig har lyst på en lammeskinnspose:p Synes de ser så gode ut å ligge i!:D Men hva er varmest?
Klem fra en litt forvirret Thea som egentlig trenger en unnskyldning for å kjøpe lammeskinnspose:D og sukkererten(17+4)
Plæh..vet nå ikke helt jeg...det eneste jeg vet er at jeg vil at både Jørgen og sukkererten skal være varme og gode og at jeg egentlig har lyst på en lammeskinnspose:p Synes de ser så gode ut å ligge i!:D Men hva er varmest?
Klem fra en litt forvirret Thea som egentlig trenger en unnskyldning for å kjøpe lammeskinnspose:D og sukkererten(17+4)