PDA

Vis full versjon : Endelig min tur også!

Robyn
18-08-2002, 19:04
I dag kan jeg skrive T-30! :klapp: :klapp: :klapp:
Dette har jeg gått og ventet på siden de første her begynte nedtellingen og jeg må si at det føles som en helt liten evighet siden.

Formen er så som så om dagen og jeg må innrømme at jeg syns det er slitsomt å gå gravid om dagen.
Er mye kvalm og kaster opp en del. Kynnerne er på plass, og det samme er stikkinger/press/sprenging nedover bekken/skjede. Håper det betyr at h*n har skjønt hvilken vei som er ut og driver og legger seg godt til rette.

Men lei er jeg absolutt ikke, tenk det lille mirakelet som ligger i magen og bare skal spise seg stor og fet til h*n kommer ut og møter oss! :D
Har klart det i 8 måneder nå, så da skal jeg nok klare det den siste også!

Ellers merker jeg at jeg har vært her litt for lite i det siste, klarer ikke helt å henge med. Får prøve å sette av litt mer tid her igjen så jeg ikke går glipp av noe. ;)

:findag: alle sammen!

Klem fra Robyn, T-30

Preggy
18-08-2002, 19:12
Gratulerer!:klapp:

Jeg har bare 2 dager igjen til termin, du er jo rett i hælene!!

Stikningene nedover har jeg også kjent. Tror nok , som deg, at det bare betyr at den lille er på vei ned i bekkenet:)

Katja
18-08-2002, 19:20
Gratulerer Robyn:klapp:

Jeg synes det virker som om alle har termin tidlig i september, jeg. Det tar liksom så innmari lang tid før vi kan følge på. Men når du er der så nærmer det seg for meg også, jeg ligger bare 2 dager bak deg!! På den store isdagen er min tur også!

Føler med deg når det gjelder plagene dine. Spesielt kvalmen. Lurer på om jeg ikke skal kjenne stikkinger og press snart jeg også.... men, neida. Man skal kanskje ikke klage på det, men føler meg veldig lite fødeklar.

Da ses vi vel på tirsdag, da?!

Klem fra Katja 35+5

Hanneh
19-08-2002, 00:15
Hei Robyn!
:klapp: Grtulerer så mye med T-30!:klapp: Klart du er lei nå, det begynner vi alle å bli?:eek: :birth:
Sees snart:D

Klem Hanneh 35 + 1

Stini
19-08-2002, 01:02
:klapp:GRATULERER MED T-30 !! :klapp:
Nå begynner den virkelige nedtellingen, vi får bare håpe at du slipper å gå over tiden.
Så bra at humøret ikke er så verst selv om formen er dårlig.
Ikke kjekt med oppkast - stakkars deg..:klem:
Kos deg masse med T-29 i morgen da :D:D

:findag:

:vink: fra Stini & Store Håp (I-15)

Wanja
19-08-2002, 01:25
Robyn:)
GRATULERER MED T-30:klapp: :klapp: :klapp:
Kan nesten se:D ditt helt hit;)
Godt med nedtelling...men jeg har enda 5 uker igjen da!
Bra du ikke er lei...selv om det hører en del plager til:)
Har også en del plager med bekkenet..men ser oxo bare for meg nurket i magen som stadig blir større...og til slutt kommer ut stor og fin!

Wanja35+0:findag:

Murmeldyret
19-08-2002, 03:02
Gratulere med T-30!!!:klapp: :klapp: :klapp:

Nå er det ikke lenge til du har lille:baby: i armene dine. Disse dagene går fort. Tenk bare på alle de dagene vi har tilbakelagt!:eek:

Lykke til med de neste 30 dagene!!

Klem murmel

Snoopygirl
19-08-2002, 03:05
Gratulerer med T-30!
nå går det virkelig fremover:)

Snoopy:)
T-21

MetalMamma
19-08-2002, 05:24
Masse gratulasjoner fra MetalMamma & Første-Knøtt (35+2), som skynder seg etter alt de kan! :)

Mormona
19-08-2002, 12:03
Hei :D :D

Gratulerer med T-30, Robyn.....nå er det full nedtelling som gjelder!!! :klapp: :klapp:

Ja, nå står snart august for fall og den store fødselsmåneden vår kan begynne.....blir spennende å se hvor mange av septembermagene som faktisk blir til septemberbarn etter hvert...jeg for min del tror min lille magesnusk har lyst til å bli desemberbarn og klamrer seg fast der inne :latter: :latter:

Ha en flott dag og kos deg masse med magen din :)

klem fra Mormona T-13