PDA

Vis full versjon : bæreseler

LadyBee
24-10-2004, 11:58
Håper dere ikke tar det ille opp at jeg bruker pappa-forumet, men jeg hadde lyst til å spørre dere om noe:

Den bæreselen vi hadde i fjor (BabyBjorn) var litt trang for en bredskuldret pappa, så i år har jeg lyst til å legge litt arbeid i å finne en som passer ham bedre. Og hvis jeg klarer å finne en, har jeg litt lyst til å kjøpe den i gave til pappan.

Noen som har noen gode tips?

Maclaren (Skrev jeg det riktig? Samme som formel1-sponsoren) har en variant jeg vet er spesial-laget for menn, men den klarer jeg ikke finne i norske butikker...

ps: Tvillingselene, på den annen side, ser ut til å være laget utelukkende for menn. Noe for deg, karbonader?

edwinogjespersmamma
24-10-2004, 19:16
jeg vet at de bæreselene som selges på www.mammaogmeg.no (http://www.mammaogmeg.no) har lange regulerbare reimer. Passet min mann godt i allefall. De er også veldig tøffe å se på. Ikke bare "nusselige". dessuten var de ikke så dyre heller.

hvis ikke, så går det jo fint an å bruke bæresjal da, men det er jo litt mer styr....:baby:

LadyBee
24-10-2004, 19:30
Takk - skal se nærmere på Hauch, den hadde jeg ikke hørt om før.

Tror ikke bæresjal er tingen, de er fortsatt altfor feminine...

Happy
24-10-2004, 21:44
Det finnes en utgave av BabyBjõrn bæreselen med ekstra lange seler også. Den er vel ca 100 kr dyrere enn den ordinære.