Vis full versjon : Jeg er livredd
I dag når jeg stod opp hadde jeg blødninger, det har ikke stoppet ennå:( Jeg har ringt legesenteret, og venter nå på at legen skal ringe meg opp. Jeg er livredd, tårene spruter:leiseg: Måtte bare skynde meg å få Storebror og sambo ut av huset, sånn at jeg kan hyle i "fred". Dere som har vært borti dette tidligere; hva gjør legen? Kan jeg ev. få UL for å sjekke om alt er som det skal:???: Jeg orker ikke miste.....
Jeg har aldri opplevd dette og kan bare sende :stakar: :stakar: :stakar:
Men vet at blødninger ikke er ensbetydende med å miste og tror du må vente til du har snakket med legen og hva han vil gjøre med deg...
Krysser fingre og tær og tenker på deg....
Å, jeg vet ikke hva jeg skal si, håper du får komme til legen snart! Det er ikke sikkert det er helt håpløst, min kusine hadde ganske kraftige blødninger hun også, men det gikk fint der!
Prøv å puste og husk at vi tenker på deg!
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Krysser alt for at du kommer tilbake med en god rapport senere.
Klem fra meg!
Vet ikke heller hva jeg skal si annet en at jeg tenker på deg og at håper du kommer deg til legen og får en sjekk, også en UL!
Håper det ikke er noe da:(
Mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: fra meg i alle fall!!
Jeg pratet med legen, og hun sa at jeg måtte belage meg på at det var en abort.... Nå drar jeg til sykehuset til sjekk på gyn.avd. Ser ikke helt lyst ut:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Tweeno; jeg tenker masse på deg!!!!
Jeg krysser alt jeg har for at legen skremte deg unødig. Vær så snill og hold oss oppdatert......
:stakar: :stakar: :stakar:
Ofde var ikke bra:leiseg:
Men de behøver ikke å være noe galt...
Hold oss oppdatert, tenker på deg
Klem fra Moren
Håper alt går bra! Tenker på deg:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.