PDA

Vis full versjon : Strekkmerker/pigmentflekker.Hvor lang tid...

mathea
25-10-2004, 16:14
Hvor lang tid tror du det tar før evt strekkmerker/pigmentflekker blekner eller forsvinner? :undrer:

Lille Blink
25-10-2004, 16:18
Svarer her også... Tror ikke det vil ta så lang tid, tror det er veeeldig forskjellig fra person til person... Et lite tips er å bruke anti-selulitt krem på magen etter fødsel, da vil magen hvertfall trekke seg fortere inn igjen, det har jeg sett bevis på... Anti-selulitt krem fra Volare:nikker: Kan vær det forminsker strekk merker også, men det er jeg veldig usikker på:undrer:

Lykke til:klemme:

cecca
25-10-2004, 17:54
JEg har også sett bevis på at anti-celulittkremen til Volare virker, mot at den brukes daglig!! Tror det er veldig individuelt fra kvinne til kvinne når de blekner og om de gjør det, mine tok 4-5 år før de bleknet, men borte har de aldri blitt!!!

Gamla
25-10-2004, 17:57
Blekner rimelig kjapt (i løpet av få måneder).
Forsvinner aldri.
Det var svaret i forhold til min kropp.

Bill.mrk. "Men strekkmerkene mine får du aldri"

Hanne_K
22-11-2004, 13:59
Hei, la igjen et svar ang strekkmerker et annet sted i forumet her. Jeg har brukt noe som heter EsmalFarma. Dette er en behandling som reduserer strekkmerker betraktelig. Mine ble ekstremt mye bedre etter bruk av EsmalFarma og denne behandlingen kan du enkelt utføre selv. Vet ikke hvilke butikker som har den, men jeg kjøpte min fra www.helseapoteket.no (http://www.helseapoteket.no)
lykke til!

Orkidè
22-11-2004, 21:14
Blekner rimelig kjapt (i løpet av få måneder).
Forsvinner aldri.
Det var svaret i forhold til min kropp.

Bill.mrk. "Men strekkmerkene mine får du aldri"
Signerer:knegg: Er er nok kommet for å bli de der strekkmerkene ja:urk:

men pigmentflekker som kan komme av soling vil forvinne med tiden ja:nikker: