Vis full versjon : Nå har jeg bestilt time på gyn.pol
Tidl. bruker
13-11-2002, 13:27
Det er så spennende! Ringte gyn.pol i dag og har fått time 6. desember for UL! Og jeg som ennå ikke skjønner at det er sant, men det vil jeg nok da. I tillegg skulle legen henvise meg til svangerskapspoliklinikken for ekstra oppfølgning.
Nå drar jeg til fotsoneterapeuten/akupunkturdama for å fortelle nyheten. Jeg regner med at jeg fortsatt kommer til å gå til henne en stund. Hun kan hjelpe å beholde fosteret og har hjelp mot svangerskapskvalmen som har begynt å melde seg :spy:
:findag:
Bergrosa
13-11-2002, 14:41
Så spennende. Har allerde vært på en Ul jeg, og det var så gøy. selv om det bare var en slags klump m bankende hjerte....
skal til akkupunktur selv i dag, fant en mann som driver m dette i nærheten. Den faste dama jeg går til er borte så jeg blelitt fortvilet da kvalmen kom....... MEn han ville iallefall gjøre et forsøk på hjelpe meg, så vi får se.......
Lykke til videre:)
Jeg håper jeg kommer ut fra min lege med rekvisisjon neste uke.....
Selvom jeg tror alt er bra, hadde det vært så hærlig og se hjertet.
:gladtrist
Ha en fantastisk dag, alle julidamer!
Da skal vi på ul bare noen dager etter deg.... Det blir jo vanvittig spennende!!! Jeg tror kanskje jeg kommer til å grine, og mannen min kan sikkert bli litt fuktig i øya han også hvis vi får se et bankende hjerte:hjerter:
Jeg har også lagt merke til at vi ser svært nyforelsket på hverandre for tiden :elsker2:
(Bortsett fra når jeg er sur da:bonk: )
Gratulerer! :klem: Og velkommen i gjengen. Er det ikke herlig? Og så utrolig uvirkelig!? Det kan hende vi skjønner mere om vi er så heldige å få se det lille bankende hjertet, men .... :)
Lykke til! Og håper at kvalmen ikke blir så altoppslukende.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.