PDA

Vis full versjon : Brunaktig utflod....

Saga
18-08-2002, 21:03
Hei,

Jeg vet innerst inne at dette er veldig vanlig, men allikevel...
Jeg oppdaget litt lys-lysebrunaktig utflod nå nettopp. Ikke mye...men nok til at redde meg blir engstelig igjen.....
Noen som har opplevd det samme? Og som har opplevd at det har stoppet opp?

Nellevis
18-08-2002, 21:16
Skjønner at du er bekymret!!! Jeg hadde det akkurat som du beskriver da jeg var gravid i uke 5. Det var ikke noe rødt som kom - bare brunt/lysebrunt og ingen magesmerter. Dette varte i ca 4-5 dager også var det borte. Jeg ble kjempelei meg og trodde at løpet var kjørt. Ringte legevakta og de sa at jeg skulle komme ned dersom det økte med blod og fikk evt magesmerter. Klarte ikke bare sitte å tvinne tommeltotter, så jeg bestilte time hos en privatlege uten at det var særlig beroligende - hun legedama sa bare at "jeg skulle ikke bli lei meg dersom jeg mistet - da var det ikke ment til å få leve..." Takke meg til - dette visste jeg jo, og fikk slettes ikke svar på det jeg lurte på...

Men som du skriver - det er ganske vanlig i begynnelsen av et svangerskap og det har altså gått bra med meg (er 23+5).

Du kan jo gå til legen også - kan jo hende at du har en som er litt mer behjelpelig enn min...

Ønsker deg iallefall lykke til!!!!:stakar: