PDA

Vis full versjon : Hva skal jeg si.... :-(((

Vickimin
27-10-2004, 01:38
:lei_seg: Trenger vel ikke si så mye....
Har ufattelig dårlig samvittighet. Er det mulig å være så sinnsyk svak..?
Nesten 6 dager, og så klarer jeg å ødelegge det bare for ETT TREKK...
Trodde jeg ikke skulle like det.. Mange som sier de syns det smaker dritt etter noen dager... Fy fa... det smakte godt.... :leiseg: Ble en hel en :leiseg:
Er drit tom, HADDE JEG BARE KLART Å LA VÆRE!!!!!
Vet dere syns jeg er en idiot nå, syns det selv.
Visste ikke om jeg skulle tørre å si det til samboeren, men jeg måtte. Han ble selvsagt lei seg på vegne av :babyjente , og det skjønner jeg så innmari godt. Jeg
lovte han å slutte igjen.. Prøve å slutte igjen... 6 dager, FAEN OG!!!!!

Til dere andre, vær så snill ikke gi opp. Ikke for ett trekk. Det er ikke vært det. Er like sugen nå, som jeg var...
Lover dere at jeg skal prøve igjen!! :sorry: :sorry: :sorry: :sorry: :sorry:

Monikum
27-10-2004, 15:49
Uffa da.. Bedre lykke neste gang, stå på!:klemme:

Siggi
27-10-2004, 22:33
Ikke ta det som et nederlag... det hjelper ikke!!!!!!!!!!! Se på det som at du har nå lært at det hjelper ikke å ta den ene røyken, du føler deg ikke bedere, du må begynne på nytt og du får bare lyst på en til.

Det er klart du klarer dette, du må bare ta det i eget tempo og finne din egen metode og ikke minst motivasjon:nikker:

nysilje
27-10-2004, 23:12
Jeg synes du er flink,jeg. :nikker:
Istedet for å tenke på det ene trekket som et nederlag,kan du heller tenke på at du tross alt holdt opp i 6 dager før du tok det trekket. Er ikke det flott, kanskje?
Nei, stå på, og fokuser på at ett tilbakeskritt er ikke et nederlag men enda en erfaring på røykesluttens humpete og sleipe vei.

Fortsatt lykke til. :klemme:

cecca
28-10-2004, 11:19
Æ dømme dæ ikke......Vet åssen du har det...

susan
28-10-2004, 11:27
Hei.
Syns du er kjempeflink jeg :klemme:
Stå på.
Dette klarer du.

:lykketil: :klemme: