PDA

Vis full versjon : Vær så snill å svare.......

Saga
18-08-2002, 21:06
Jeg vet innerst inne at dette er veldig vanlig, men allikevel...
Jeg oppdaget litt lys-lysebrunaktig utflod nå nettopp. Ikke mye...men nok til at redde meg blir engstelig igjen.....

Noen av dere som opplevede dette og som også har opplevd at alt har gått bra allikevel???
Alle historier mottas med stor takknemlighet!
:stakar:

Saga og lillevill - som jobber seg gjennom uke 5.......:gal2:

Amity
18-08-2002, 21:23
Ta det helt med ro!!

Det er veldig vanlig med brun utflod i begynnelsen. Jeg begynte å ha brun utflod i uke 5... og hadde det i ca. 3 uker.

Ble ikke urolig jeg da. Mor hadde fortalt meg at det kunne hende jeg fikk det. Og det gjorde jeg. I dag går jeg i min 29. uke...

Hvis du får kraftige blødninger kan det tyde på abort... men å blø litt er også vanlig... Etter det jeg vet da...

Klem Amity 28+5

amor
18-08-2002, 21:43
Hei!:)

Det ikke hyggelig når man opplever blødninger i sv. skapet. Uansett når det måtte komme, men når fargen er slik som du forklarer her, så er det gammelt blod som har kommet. En så liten mengde som du forteller om er nok ikke tegn på noe som helst. :klapp:

Det kan være litt gammelt blod som har blitt liggende der inne etter et samleie eller noe annet. Det har ingenting å si for graviditeten.

Jeg har selv vært igjennom to SA og den første gangen det skjedde, så sa de på legevakten at det var rødt "friskt" blod de var ute etter...OG magesmerter. Får du ingen av delene så tipper jeg at du kan slappe helt av og tenke gode tanker! :p

Masse lykke til videre! :)

Saga
18-08-2002, 23:19
Dette synes jeg var betryggende!

Jeg har ingen magesmerter. Har ikke hatt noe mer av den brune utfloden heller....og ihvertfall ikke noe blod, så jeg velger å tenke positive tanker........og prøver å roe meg litt!!

Ikke så lett alltid dette her:leiseg:

Tidl. bruker
19-08-2002, 01:45
Gratulerer med lillevill:klapp:

Eg hadde også litt blodaktig utflod i 5-6 uke et par kvelder, var jo sikker på at SA var på tur igjen.....
Men hadde bestemt meg da eg ble gravid, å være positiv til det motsatte evt var bevisst:)

Og nå er jo poden født:D

Lykke til, Saga:klapp:
Krysser fingrene for at det går bra med deg denne gangen:kidoki:

Beate
19-08-2002, 09:52
:stakar:
Du vet at jeg mener dette er normalt. Sender deg en klem alikevel. Forstår så innmari godt at du er engstelig.

Skriver mail til deg nå.

Tidl. bruker
19-08-2002, 09:59
Ikke beskymre deg. Så lite at ikke noe å bry seg om...