Vis full versjon : Det snør det snør(i alle fall her jeg bor)
Åhh det er snart jul joo:hjerter: Og så vakkert ute da! Med all denne ny snøen ute :)
Var ute å kjørte(akte) bil i sta var reint morro jo :p Men litt skummelt og da:eek:
Ble i skikkelig julestemning her jeg nå! Og 21 desember runder jeg uke 12!! Jippi! Krysse alt jeg har for at det går bra til d ;)
Ønsker dere en riktig fin dag, og dere som bor her på østlandet kjør forsiktig!!(Tror veivesenet har glemt hva en brøytebil er jeg:latter: ) For her er det i alle fall ikke måkt nei!!
Klemmer fra Marit 6+4
Det har kommet ganske mye snø her på sørlandet også, men akkurat nå så er det en liten pause i snøinga :D Jeg har spadd nok idag :D
Skal si vi er mange er inne nå, venter alle på Albertine tro? :)
gu kor lat æ eHei!:D
Kor heldig du er som har sne!!!
Hær i Bodø er det veldig lite har logge i mange dager så jeg har ikke julestemmnig ennu, men det kommer vel sne snart håper jeg men ikke alt for mye heller da for det blir så tong å måkke vei til postkassa og bilen:) :D men har vært litt flink har vaska badet jippi.
Mange klemmer fra moren.
Det snør, det snør her oxo :)
Ikke nok med at man må spa ut bilen om morgenen, den må jammen spas INN igjen om ettermiddagen :latter: Lurer på hvor alle disse med brøytebiler har gjort av seg.. Drukna i snøen kanskje???
Men vil ikke at den skal forsvinne igjen nå!! nei, den skal pent ligge til begynnelsen av mars :) :)
og 7+0 i dag... og vanvittig svimmel!
:findag:
Smule mulig vi venter på Albertine ja, nysgjerrigpetrene oss:latter:
Kanke skjønne det men er så vannvittig godt humør i dag! Kan det være snøen tro:???:
En liten oppfordring til oss mavedamene! IKKE MÅK SNØ:bonk: Fali fali!! Ja sant, det er for tungt og vi skal være litt forsiktige!
Uff itte bi sinna på meg nå da:p Mener bare godt ikke sant :p
Trallala jeg er så glad i dag(hormoner på bærtur kanskje, er jo ikke høsten nå da) Uffeti uff nå kjeder jeg meg tor jeg http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/Flush77.gif
Ja, det er herlig!!! Masse snø og koselig å sitte inne.... Og så blir jeg skjemt bort av mannen, siden jeg er så uggen i formen i dag så er det han som lufter hundene;)
Men ikke måke, altså! *ler*
Tiddelibom!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.