Vis full versjon : I am out! Again....
Trudelutt
13-11-2002, 15:53
Hei på dere Juli jenter.
Jeg har holdt meg vekk fra dere en periode fordi jeg har vært sikker på at det har vært noe galt. Og det med god grunn...
I dag har jeg vært på UL igjen som resulterte i at jeg må inn på riksen til helgen til utskrapning.
Jeg har en fin fostersekk, en plommesekk og ikke noe mere. Akkurat det samme som skjedde i sommer. Vræl.
Orker ikke være her noe mere... synes livet er så jævlig urettferdig. Ønsker dere alle lykke til videre.
Klem Trudelutt:leiseg: som gråter så fælt at jeg ikke engang ser bokstavene på skjermen.
Å nei :leiseg:
Har ikke ord jeg annet en at jeg ble så lei meg for deg nå :(
Lykke til videre og håper en vakker dag at det gror fast en liten en og blir der...
Mange mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: fra meg
Huff Trudelutt :stakar:
Det er så forferdelig trist å høre :leiseg:
Jeg ønsker deg alt godt og lykke til videre, Trudelutt! Håper virkelig at vi ser deg inne på SM om ikke så lenge - og da skal du se at det går bra :stakar:
Kjære Trudelutt...
Jeg er så lei meg for at du opplever dette engang til...
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Håper du har mange rundt deg som kan hjelpe deg nå...
NEI!!!!:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Jeg har ikke ord føler virkelog med deg:(
Ta vare på deg selv og håper du kommer sterker tilbake når du er klar for de.
Mange trøste klemmer fra moren
Urettferdig at noen skal oppleve dette... Tenker på deg, og håper vi ser deg her inne igjen en dag.
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Så trist.....:leiseg:
Mange klemmer til deg :stakar: :stakar: :stakar: og ønske om at det snart klamrer seg fast en liten en der inne.
Kjære Trudelutt..
Sitter her med tårer i øynene og synes det er kjempe urettferdig!!:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Jeg forstår at du har det kjempe vondt nå, og har så lyst til å gi opp, men kom tilbake om noen uker og les disse linjer og holdt motet oppe!! :stakar:
Når håpet er ute
og sorgen total
når man minst aner
og verden er smal
Da kan det komme
før dagen er omme
en liten spire som vil vokse å gro
Det er ikke lett
når ønsket er stort
og oppleve sorgen
og samtidig ha mot
Men husk i de timer
når klokkene kimer
at smilet kan komme for en eller to
Kjære Trudelutt !
Ville bare si at jeg føler med deg. Ønsker deg lykke til neste gang ! Det går nok bra til slutt skal du se. :stakar:
Gitte
Så utrolig trist at det gikk sånn :leiseg:
Men ikke gi opp håpet, som de andre sier så er jeg sikker på at du får det til du også!
:stakar:
Søren, så mange triste meldinger det var her i dag, da!
Er det en blighted ovum du har hatt, Trudelutt?
Må være utrolig meningsløst og urettferdig å oppleve dette igjen!! :klem:
Stakkars Trudelutt:leiseg: Jeg opplevde også en SA i dag, det er så utrolig leit:leiseg: Sender deg i allefall masse trøsteklemmer:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: Så ønsker jeg deg lykke til videre, selv om det sikkert ikke hjelper mye i dag:( Ta vare på deg selv og dine. Mange gode klemmer fra oss
NEI, NEI OG ATTER NEI!!!!
Det er bare så altfor jævlig, nå velter det over her hos meg etter å ha lest om alle dere som har mistet.
:leiseg: for dere alle jeg nå, så utrolig urettferdig!
Håper du klarer å samle mot og krefter til å prøve igjen senere, det SKAL gå bra med deg neste gang.
Klem fra ei som bryr seg......
Uff, i dag er ingen god dag for juliklubben.
Jeg tenker masse på deg!
:stakar: :stakar: :stakar:
*Lolita*
14-11-2002, 11:50
uff så masse trist som har skjedd her :leiseg:
Tenker masse på dere også :stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.