PDA

Vis full versjon : Har vært på UL!!!

Voyager
13-11-2002, 16:31
Og der fikk vi se en liten sak med bankende hjerte!!!!! Pur lykke i heimen for øyeblikket!
Jeg er 7+2 i dag, med termin 30. juni. Det betyr at jeg egentlig ikke skal være her inne, men pytt pytt. Skriver litt allikevel jeg. Kommer nok til å frekventere begge klubber.

Resten av oppholdet på sykehuset var ikke så kult, jeg er med i et prosjekt for gravide med PCOS og jeg måtte ta masse blodprøver. 21 glass!!! I tillegg måtte jeg ta sukkerbelastningstest (for å sjekke om jeg står i fare for sv. diabetes) og det tok laaaaang tid. Bergrosa, ta med deg lesestoff!!! Først måtte jeg vente en time for å få komme inn, så måtte jeg svelge en halv liter vann med masse sukker i, og deretter var det to timer venting til. Måtte være helt i ro, fikk ikke gå på do engang. Var på sykehuset i over fire timer tilsammen.

Men nå er det bekreftet, jeg er gravid!!!!!!!!!!! :D

Gyda
13-11-2002, 16:35
Nå har vi trippet fælt her inne i dag;)

Godt å høre at alt gikk fint!

Klem fra meg

moren
13-11-2002, 16:36
Hei!
Kor artig:klapp: :klapp: altså at alt er bra ikke at du måtte være dær i 4 timer de er ikke noe gøy:)
Du må nu komme innom å hilse på oss av og til og lykke til i juni klubben:D

Klem fra moren

Dahlia
13-11-2002, 16:40
Nå har vi venta lenge på deg :)

Og så fint å høre at alt er bra !!! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

MissesX
13-11-2002, 16:47
Ja nå har vi venta fælt på deg ;)

Godt å høre at alt stod bra til da :klapp:

Selini
13-11-2002, 17:14
:klapp: Så flott!! :klapp:

Ubeskrivelig følelse kan jeg tenke meg ja..
Men du? Hva er PCOS for noe?

Mamemi
13-11-2002, 21:55
Åååååååh! :happycry:
Jeg vil også, jeg vil også!
Gratulerer med bankende hjerte. Trist å høre at du forlater oss ;) men fire timers ventetid er jo intet mot de månedene vi har i vente sammen! :)

Qlio
13-11-2002, 23:16
Gratulerer med gode resultater!

Synd at du måtte vente så lenge,
men du må nok smøre deg dessto lenger før du ser det lille vidunderet i magen din!!!

:klapp: :klapp: :klapp:

Bergrosa
14-11-2002, 13:37
Hei!

puh.....så godt at alt var bra!!!!!!!!!!! Har tenkt mye på deg, ja! Jeg tok slik sukkerbelastning for 7 år siden, så jeg husker vagt at det ikke var særlig behagelig......... ja, ja. Jeg har 14 dager å grue meg på:)

Fint å se bankende hjerte, ja? Herlig at alt er ok:)

til deg som spurte om Pcos, så er det kort fortalt et hormonsyndrom som ganske mange kvinner har. Det fines mere info om det på Snart Gravid hvis du vil lese, eller på FUB sine sider, fub.no.

:findag: