Vis full versjon : Hvor lenge???
Hvor lenge har dere røyket?
Jeg hadde røyket i 12 år nå når jeg sluttet, og jeg har aldri sluttet mer en 3 dager. Men herre gud de siste årene har jeg virkelig ønsket å slutte... jeg ble i dårlig form, vond ånde, røyke loven o.s.v
Jeg har prøvd å lese bøker og røyke plaster, men ingen ting virket.
Men nå er jeg bare enormt glad for å ha klart meg så lenge, det er som om jeg aldri har røyket. Jeg håper dere også klarer det...hvis dere virkelig vil??? Det er jo litt vanskelig hvis man innerst inne ikke vil slutte, jeg trur det er grunnen for at jeg ikke har klart det før!!!!!!!!!!!
:klemme:
Vickimin
28-10-2004, 11:06
Selvfølgelig vil jeg slutte!!!!! Hvis ikke hadde jeg ikke vært her inne. Jeg går ikke inn for noe og bare gi 99%, selv om det kanskje ser sånn ut nå. Det tror jeg ikke andre røykere gjør heller. Jeg som mange andre prøver, og vi gjør vårt beste! Du vet selv hvor vanskelig det er, så det du skrev at det er vanskelig å slutte fordi vi innerst ikke vil, er bare piss. Ihvertfall for meg.
Som sagt, hadde ikke jeg ville slutte å røyke hadde jeg heller ikke ofra meg tid her inne på røykedabatten.
Begynte å røyka da mammaen min døde. Var 13. Er nå 31.
Kjempe fint at du har slutta, syns du har vært utrolig flink!!! Men jeg syns de andre jentene som virkelig prøver å slutte her inne er like flinke, for vi alle er jo her inne for kun et mål. Slutte å røyke.
(er ikke sint selv om det høres sånn ut, ble bare litt provisert) :lettet:
Like blid nå :nikker:
Jeg begynte når jeg var 16, er nå 27......tror bare jeg må bli sengeliggende, eneste måten jeg ikke slipper ut av døra på for å røyke....men når smertestillende begynner å virke, da krøkker jeg meg ut døra.......det er ikke bra!!
Jeg begynte når jeg var 12 år. er 29 år om 1 mnd.
Kanskje jeg endelig har klart det.
Men tar meg en i ny og ne i godt selskap.
Egentlig veldig sjeldent da.
Kvalmen gjorde at jeg ikke orket tanken på røyk.
:klemme:
jeg har røyket i 10 år, og står på som bare f... for å greie å slutte helt! Hittil har jeg trappet ned fra rundt 15 pr dag, til 3-5... Synes jeg er flink jeg :nikker:
Vickimin
29-10-2004, 00:45
jeg har røyket i 10 år, og står på som bare f... for å greie å slutte helt! Hittil har jeg trappet ned fra rundt 15 pr dag, til 3-5... Synes jeg er flink jeg :nikker:
Det syns jeg du er også, Monikum!!! Kjempe kjempe flink :nikker: :nikker: :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.