PDA

Vis full versjon : Basson i Trondheim?

Flying Biscuit
28-10-2004, 00:25
Tenkte at siden Basson vant den testen som de viste til på TV2 (om enn den testen var noget teit), så var det kanskje verdt å ta en titt ihvertfall. Men hvor finner jeg den i Trondheim? Ifølge forhandlerlista til Besson skulle BabyKos føre den, men gulesider finner ingen BabyKos i Trondheim. Og telefonnummeret som står der under BabyKos viser til Bebito, som ifølge sin hjemmeside ikke fører Besson. Ingen Besson i Trondheim eller??

Mae-mor
28-10-2004, 07:37
Iflg hjemmesiden til Basson skal det finnes en forhandler i Trondheim ved navn BabyKos ja - tlf 73 50 49 90 - som igjen tilhører Bebito....

På hjemmesiden deres står det at de forhandler Emmaljunga, One Tree Hill og Teutonia barnevogner :undrer:
Ingen Basson nei.....

Kanskje ringe de å høre da - mulig de har de likevel, men ikke fått det med på hjemmesiden sin....:undrer:

Kom ikke no lengre enn deg da, men prøvde å hjelpe i allefall :nikker:

Trallemor
28-10-2004, 12:42
Jeg har ikke sett Basson på Bebito, men du kan jo ringe å høre. Men de har mange andre bra vogner der da!!!!!

Jeg liker å "reklamere" litt for Bebito, for de er så utrolig hyggelige og hjelpsomme der :kidoki:
Sammenlignet med Barnesikringen i Olav Tr. gt, der jeg synes de er sure, grinete og lite hjelpsomme...:nodoki: du blir liksom overlatt til deg selv, og de himlet med øynene da jeg lurte på om de bare hadde en type skinnpose der... Jeg måtte jo skjønne at de ikke kunne ha inn flere modeller bare på grunn av sånne som meg...

De er ganske hyggelige på Barnas Beste også (oppe på Rosten).

Flying Biscuit
28-10-2004, 18:18
Stakk innom Bebito i dag. De hadde en bagvogn fra Basson, det var alt. Så da er det ingen som selger Basson i Trondheim da... javel... så var valget automatisk litt forenkla.
Ellers så fikk vi super service på Bebito ja. Og jeg snakka også med ei veldig hyggelig og informativ dame på Barnesikringen. Begynner å forstå litt jeg og nå... Selv om jeg fortsatt føler at jeg kommer til å ende med å elle melle for å klare å velge vogn...