Vis full versjon : noe galt
jeg er nok litt hysterisk..men kanskje noen vet....jeg har hørt at det å være kvalm faktisk er et godt tegn..at da er alt som det skal osv.jeg er nå snart 7 uker på vei og finnes ikke kvalm.jeg har ellers heller ingen symtomer.jeg er så redd for at det ikke er liv i mitt lille nurk.skal til ul 18 nov,men har lyst til å få time før...er jeg dum eller?? var til en sjekk for to uker siden for jeg hadde en pitteliten blødning og legen og jeg så et lite foster der...men for lite til å si noe da..bare en liten rund klump!!
Det med at kvalmen betyr at alt er OK er bare for å trøste de som sliter med kvalmen.
Det er helt normalt å ikke ha noen symptomer, det er normalt å være litt kvalm, litt trøttere enn normalt osv, og det er helt normalt å lide seg gjennom dag etter dag med intens kvalme.
Så lenge du ikke har blødd noe mer og ikke har skikkelig vondt i magen er alt som det skal være!
takk for hurtig svar.men jeg har virkelig hørt at er man kvalm betyr det at morkaka eller livmora gjør det den skal!! men vet jo at noen går gjennom et svangerskap uten noen symt.men likevell.....jeg har en sønn fra før og jeg visste at jeg var gravid før jeg tok testen pga symt.ømme bryst osv.ikke ekstrem kvalm men litt.jeg bare føler noe er galt men er nok bare ekstra på tuppa siden vi har prøvd langt over tre år nå på å bli gravid.uten hell.så plutselig skjer det...
Andrea_mor
28-10-2004, 22:04
Det går nok bra!
Vær heller glad for at du slipper og plages med kvalmen:)
Se det positive i det:)
Det er ikke alle som sliter med kvalme eller kjenner så mye til kvalmen.
jeg for min del ble kvalm ETTER 12 uker i begge svangerskapene frem til uke 19.
Lykke til videre i svangerskapet og slapp av:klemmer:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.