PDA

Vis full versjon : Har dere merkelige drømmer??

Catwoman
28-10-2004, 22:12
Herremin.. Jeg ligger i halvsøvne og drømmer helt syke ting. I natt drømte jeg at jeg var hjemme hos de som har Kina restaurant her i byen. de behandla meg som skikkelig dritt! Jeg fikk IKKE spise maten jeg hadde bestilt. Jeg våknet og tenkte..Herregud asså.. For syk drøm!! Å da jeg la meg ned, drømte jeg akkurart det samme!! Jeg må le! I tillegg har jeg holdt så mye på med Datakort at jeg har drømt jeg har vært INNE i et dataprogram.. Kom ingen vei liksom.. Det var og i halvsøvne.. Skikkelig ekkelt asså!

I forrige sv.skap drømte jeg at jeg fødte en kattunge og da jeg skulle amme den, fant jeg ut at jeg skulle melke meg i ei rød 10 liters bøtte! Jeg bare slapp kattungen ned i bøtte og kommanderte den til å drikke..HAHA!!

Stoor klem!:klemme:

Lille Blink
29-10-2004, 09:26
Syyykt altså, jeg har også hatt di merkeligste drømmer... Drømte for en stund siden at jeg måtte holde hendene under magen slik at ikke babyen datt ut... Merkelig dette greiene her:undrer:

tara
29-10-2004, 10:14
Jeg drømte sist svangerskap, at jeg også måtte holde magen oppe, ellers datt hun ut:undrer:

For et par dager siden drømte jeg at barnet i magen presset seg utover, slik at hun lå utpå magen, men fremdeles inni liksom.
Vi kunne se hele barnet, ansikt, fingre føtter alt. Kose litt liksom.

Ganske ekkelt.

guggi
29-10-2004, 23:44
jeg drømmer masse om drap og sånn:undrer: ikke særlig kjekt

Meg selv
30-10-2004, 15:04
Jeg drømmer massevis av underlige, fæle og skremmende ting, ofte med mennesker jeg ikke har sett eller hørt noe om på årevis. Det er skikkelig slitsomt.