Vis full versjon : Nei Nei Nei
Det skal ikke skje:leiseg:
Var på do i sted og da kom de litt brun utflod:leiseg: :leiseg:
Jeg har vært igjennom de 3 ganger før å nå tror jeg de skjer igjen. tårene renner å of jeg er så fortvilla. tror jeg skal ringe legevakta skulle ønske de kunne sende meg i ultralyd bare for å få et svar.
Jeg synes det har vært så mye i de siste å nå kommer det ennu mere of. skriver mere når jeg vet nå.
mange klemmer fra moren som er veldig lei sæ:leiseg:
Det er ikke lett å vite hva jeg skal si, men det hender jo også at man har blødninger uten at alt er helt over....
Ville bare sende deg noen :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: og si at jeg tenker på deg.
Klem fra meg
Håper alt er bra med deg, Moren !!!:stakar: :stakar:
Ring legevakta og krev en UL, det har jeg gjort!!!
Lykke til !!!
Klem fra Anonyma som vet hvordan du har det...:( :(
Hei! Fikk time i mårra kl 9 idiotiske leger som ikke kan ta meg inn med en gang:sint: så nå er det en natt med skriking hu hu hu.
Vi snakkes i mårra klem
Uff og uff :leiseg:
Håper det bare er helt normale "blødninger" som er ganske så vanlig i begynnelsen!
Lykke til i morgen, tenker på deg!
Mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: fra Marit
Åh nei.. :( Håper det ikke er som du trur.. Det er jo som de andre sier mange som har litt blødninger i begynnelsen av svangerskapet uten at det betyr noe..
Krysser alt jeg har for at det står bra til med den lille der inne..
Denne gangen SKAL det klaffe Moren.. Vi skal ha deg her hele tiden.. ;) Jeg forstår at du har det trist nå, men det er ikke over enda skal du se..
Tenker masse på deg, og venter spent på melding i morgen.. :stakar:
Jeg lover at jeg skal sende dere melding med en gang jeg kommer hjem.
Of alt er så vanskelig mannen min skulle på noe klasse greier har ikke lyst til å ødelegge for han heller men han sier han vil være hjemme men jeg er slik at jeg gjerne vil være alene å sint domme meg:bonk: så jeg vet ikke det har ikke kommet noe mere skulle bare ønske at det var over at jeg visste noe:???:
Det er å mange som har missta i disse dager nå er de NOK.
kvoten må vel være oppbrukt? Ja de er den nei nå er de vel nokk besing men de er så godt å ha dere hæe er liksom blitt glad i dere:D
Klem fra moren
Når det ikke er kommet mere er sjansen stor for at alt står bra til! Håper du får bra oppfølging i morgen, og at natten ikke blir for ille. Krysser for deg!
Sender deg masse trøsteklemmer :stakar: :stakar: nå i kveld. Det er så utrolig urettferdig at du skal få disse blødningene igjen nå, krysser fingrene for at det ikke er noe galt. Du vet, det kan gå bra likevel - men jeg skjønner at du er redd.
Lykke til i morgen, skal tenke på deg!!
Tidl. bruker
14-11-2002, 00:53
Så grusomt! Jeg håper det bare dreier seg om en uskyldig liten blødning. Huff... krysser fingrene for deg!
:stakar: til deg
Jeg sitter her og tenker på deg.
Håper alt står bra til med deg, og at det bare er en helt normal blødning du har nå. Jeg krysser alt jeg kan, og sender deg noen klemmer på veien.
:stakar: :stakar: :stakar:
*Lolita*
14-11-2002, 11:53
Hei
Lurer på hvordan det går med deg? Du har vært hos legen nå, så jeg håper at du kommer tilbake med gald nyheter til oss...
Tenker på dere massee og krysser fingrene:stakar:
:stakar:
Hvordan gikk det hos legen??
Krysser fremdeles alt jeg kan... :stakar: :stakar: :stakar:
Håper så inderlig at alt gikk greit hos legen!
Ville bare si at jeg tenker på deg ! :stakar:
Gitte
Håper det går bra med deg og at du fikk gode nyheter hos legen!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.