PDA

Vis full versjon : Takker for oss

Tweeno
13-11-2002, 21:03
Merket at jeg hadde en blødning når jeg stod opp i dag, kan sammenlignes med mens. Var nedom en tur på legekontoret, de sendte meg videre til gyn.pol.avd på sykehuset. Der fikk jeg en UL og fikk konstantert spontan abort.:leiseg:

Det var en utrolig nedtur:( I dag føles alt meningsløst:leiseg: Har ikke mye smerter, fremdeles blødninger og mensmurringer. Legen på sykehuset sa at livmor, eggstokker og alt "der inni" var fint. Så ingenting tyder på at det er meg det er noe galt med. Det var nok bare en liten spire som ikke var frisk og sterk nok. Hver 5. påbegynnte svangerskap ender med spontan abort, det er ganske mange:(

Har vært veldig gøy å prate med dere her inne, så lenge det varte. Vet ikke når vi er "tilbake igjen". Dette svangerskapet passet absolutt ikke inn i planene og økonomien vår, men nå var vi innstillt på det. Nå har jeg litt blandede følelser i hodet; jeg vil bli gravid så fort som mulig igjen, og jeg vil aldri bli gravid igjen. Vi får samle tankene og tenke litt. Storebror er i allefall til stor hjelp på en sånn tung dag som denne; vi må gå videre for hans skyld. +at det enorme humøret hans smitter fort til oss. Vi er utrolig takknemlig for å ha en så flott gutt:klapp:

Lykke til alle sammen, jeg sniker meg nok innom for å lese hvordan det går med dere :uff: Ha det bra!

Mamemi
13-11-2002, 21:09
Uff! Så dumt! Så urettferdig! Nå som vi skulle diskutere navn og avsløre oss etterhvert og alt! :(
Trist, er det. :klem: Send meg en PM om du vil prate. Klem ekstra godt på storebror i kveld og ta vare på hverandre.

Selini
13-11-2002, 21:10
Åh nei.. :leiseg: Nå ble jeg kjempe lei meg!!:(

Det er så trist når sånnt skjer, hade selv en SA i våres og vet så godt hvordan den følelsen er.. Jeg ville heller ikke bli gravid igjen og helelr vente, men samtidig så lå ønsket om en liten en bak i der og lurte..

Det er trist, men kroppen er et fantastisk organ som sier i fra når noe er galt.. Neste gang skal du se at alt er i orden og den lille ser dagens lys etter 9 månender..

Ta tiden til hjelp og kos deg med lille gutt og sambo din.. Masse!!
Håper vi sees her igjen en dag.. ;)
Masse klemmer og tenker til dere alle :stakar:

Gyda
13-11-2002, 21:21
Noen trøsteklemmer er på vei:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Håper dere tar vare på hverandre og hvem vet, kanskje sees vi her igjen?

Klem fra meg

moren
13-11-2002, 21:41
off så leit:leiseg: :leiseg:

Håper dere tar vare på værandre i denne stunden:(

Klemmer fra moren

Mossa
13-11-2002, 23:21
Så urettferdig at noen av oss må forlate klubben, vil ikke at det skal skje jeg......:leiseg: :leiseg: :leiseg:

Så altfor mange triste meldinger de siste dagene nå, kjenner at det får fram angsten min for at det skal skje med meg igjen også.

Ta vare på hverandre og kos deg med den lille gutten du har, det blir din tur igjen vet du!

Amidama
13-11-2002, 23:30
Dette var mange triste nyheter på kort tid :leiseg:
Dere får trøste hverandre og kose dere med den dere har.
Ønsker deg lykke til videre :stakar:

MissesX
14-11-2002, 00:02
Uff og uff det var da ille så mange som skulle forlate oss på engang da :leiseg:

Blir så lei meg for dere at:(

Lykke til da, og ta vare på hverandre!

Mange mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: fra meg

Qlio
14-11-2002, 01:37
:stakar: :stakar: :stakar:

Tenker på dere!

:stakar: :stakar: :stakar:

Dahlia
14-11-2002, 10:14
Kjære Tweeno..

det er så leit når slikt skjer :leiseg: :leiseg:

Ta vare på hverandre og husk at vi tenker på dere :stakar: :stakar: :stakar:

*Lolita*
14-11-2002, 11:49
:leiseg: :leiseg: uff så fælt da

tenker masse på dere :stakar: :stakar:

Monstra
14-11-2002, 11:52
:stakar:

Jeg håper du har noe å prate med - for det kan nok være godt å få snakket ut med noen nå. Ta dere god tid og tenk gjennom hva dere ønsker å gjøre videre - Lykke til :stakar: