PDA

Vis full versjon : Flere som syns det blir rot?

-Marlene-
18-08-2002, 22:08
Det syns jeg. Får liksom ikke sett alle innlegga da det jo er de som er mest besvart som kommer øverst. (eller surrer jeg fælt nå?) Jeg syns det var mere ryddigere jeg når de nyeste stod øverst, uannsett hvor mange svar de andre hadde så gikk de bare ned over og ned over... lettere daå se nye innlegg...

Tar vel litt tid å bli vant til dette men hos meg er det bare rot...

Også er jo denne dataen eller nettløsningen våres SÅÅÅÅÅÅ HIMMLA TREEEEEEEEEEG at jeg ofte ikke orker å se alle innlegg, det tar jooooen evighet... men jeg gleder meg til vi flytter, da blir det bedre saker...

ja ja... bare ett hjertesukk fra meg i dag ;)

:findag:

Tidl. bruker
18-08-2002, 22:11
.....

Elma
18-08-2002, 22:26
Hvis du bruker "nye meldinger" knappen blir det akkurat som på "gamle" snart mamma.

Jeg synes at det er utrolig greit, og så slipper jeg å lete gjennom hvert forum for å finne nye meldinger. :) :)

Prøv det - da er det ikke så rotete lengre! ;)

Malinmor
18-08-2002, 22:53
Jeg bruker dagens aktive diskusjoner:) Veldig greit:klapp:

Lykktil

:stakar:

Teddy :)
18-08-2002, 22:54
Jeg også synes det er greit å bruke dagens aktive diskusjoner. Får liksom med meg det meste da...

Ramgad
18-08-2002, 23:00
Jeg bruker "Nye meldinger" og får med meg siden sist.
Har jeg vært borte lenge, blir det mye å bla gjennom. Da stikker jeg bare innom aktuelle forum - klikker "Nye meldinger" for å nullstille og er klar til å bruke'n igjen!

:) Ramgad

Tidl. bruker
19-08-2002, 01:18
Jeg også syns det har blitt litt rotete....men jeg får begynne å bruke dagens aktive meldinger jeg oxo da ;)

koala
19-08-2002, 01:53
Enig, likte den gamle formen bedre. Men kanskje hvis man er flinkere til å lage overskrifter som er litt beskrivende at det blir bedre. Jeg gidder ikke sjekke meldinger som "hva er dette?" f.eks. Har bare vanlig tlf.linje og det tar lang tid å laste ned. Oppfordring til alle; Skriv i overskriften konkret hva innlegget handler om.
Koala 22+6

Tidl. bruker
19-08-2002, 10:41
Jeg syns det er ganske oversiktlig på denne siden, men kan føles uoversiktlig til å begynne med. Men snart syns du sikkert ikke det:::
:klapp:

snakkes, :findag:

Beate
19-08-2002, 11:21
Jeg synes det var vanskelig i begynnelsen, men nå synes jeg det går helt greit. :)